טלוויזיה

דרמה ב"רוקדים עם כוכבים": מי הוקפץ למילואים באמצע הצילומים?

במהלך הצילומים לעונה של "רוקדים עם כוכבים", השחקן האהוב דור הררי, הוקפץ לשירות מילואים. בת זוגו לריקוד, ג'וליה שחר, מספרת: "כל התקופה שהוא היה במילואים לא ישנתי טוב. כל התראה הקפיצה לי את הלב". צפו
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" יצאה לה לאחרונה לדרכה בקשת 12, כאשר 21 כוכבים מתמודדים על התואר - הרקדן של ישראל. אחד מהכוכבים שממשתתפים השנה בתוכנית הוא השחקן דור הררי, שנתן ביצוע נהדר יחד עם בת זוגו לתוכנית ג'וליה שחר.
אלא שהיום (ראשון) נודע כי דרמה לא קטנה התרחשה מאחורי הקלעים, כאשר במהלך יום צילומים בחזרות לריקוד לפרק הקרוב שישודר הערב, דור הררי זומן לשירות מילואים. בפרומו לפרק מספרת בת זוגו של הררי לריקוד: "דור כתב לי הודעה בבוקר. 'ג'ולס, את יושבת?' או משהו מלחיץ אחר - 'הוקפצתי'". 
ג'וליה הוסיפה וסיפרה: "לא ישנתי. כל התקופה שהוא היה במילואים לא ישנתי טוב. כל התראה שקיבלתי מ-N12, כל התראה הקפיצה לי את הלב. כל התראה של אחרים אני כזה 'מה? מה קרה?'".
עוד הוסיפה וסיפרה שחר כי "עוד דבר שחששתי לו, זה שאנחנו עובדים תקופה ליישר את הגב, ואז הבנאדם חוזר לנשק למצב כזה. ואז הוא חזר". בשלב זה, רואים את הררי מגיע לצילומי התוכנית עם מדים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה