תרבות ופנאי

כוכב רוקדים עם כוכבים משתף: "מציאות קשה, מקדיש את הריקוד לאחי"

טל מורד שיתף בחשבון האינסטגרם שלו על התקופה המורכבת שעובר עם ישראל ברקע המלחמה, וציין כי את הריקוד שלו הוא מקדיש עבור כל "אותם אנשים שלא סיימו את הריקוד האחרון שלהם", וכן לחברו הטוב אשר נפל במהלך הלחימה
מערכת ice | 
טל מורד וסנה סוקול (צילום רותם לבל)
טל מורד (שעתיד לככב בקמפין חדש למותג טיפוח לגבר), אשר רק לאחרונה השתחרר משירות מילואים במהלכו הוא לחם ברצועת עזה, פשט את מדיו הישר לחליפת הרקדן בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". במקביל למעבר החד, הוא אינו שוכח את חברו הטוב אשר שנפל במהלך הלחימה, ושיתף זאת בפוסט מרגש שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.
"כבר תקופה לא קצרה שעל העם שלנו עוברת המציאות לא הכי פשוטה שיש. בכנות, המעבר בין המילואים לחדר החזרות הוא מעבר חד ולא פשוט, אבל כשבחרו בי ידעתי שיש סיבה", פתח את דבריו מורד. לאחר מכן הוא הסביר שזו הדרך שלו להציג לקהל צדדים נוספים בו, ולהעביר את המסרים שלו באמצעות הריקוד.
"את הריקוד הראשון שלנו בחרתי להקדיש לאח שלי לנשק וחבר שלי, איליי. אני רוקד עבור אותם אנשים שלא סיימו את הריקוד האחרון שלהם, עבור אותם לוחמים שנמצאים בחזית ומגנים על הבית", שיתף בהמשך. לסיכום הוא הודה לקהל, ושיבח את הפרטנרית שלו לריקודים במהלך התוכנית.
נזכיר כי לאחרונה מורד התראיין למגזין mako, והודה כי לאחר שחזר מהמילואים הוא היה "בדיכאון קשה מאוד". כמו כן, ציין כי הוא נהג להתעורר מוקדם בלילות עם זיעה קרה, ושזו הייתה התחלה של פוסט-טראומה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה