טלוויזיה

מתמודד "רוקדים עם כוכבים" עוצר את החזרות, זו הסיבה

העונה השלישית של רוקדים עם כוכבים צפויה לעלות לשידור השקה חגיגי בעוד שבועיים, אך כעת בשיא החזרות לקראת העונה, דור הררי נאלץ לעזוב את חדר החזרות לטובת מילואים
שירה יום טוב | 
צילום freepik
רוקדים עם כוכבים כבר מחממת מנועים לקראת עליית העונה השלישית של הפורמט בקשת 12, וכעת שבועיים לפני השקת העונה, דור הררי, ממתמודדי התוכנית נאלץ לעצור את החזרות לטובת צו מילואים שקיבל. 
הררי לוהק לצד 21 כוכבים שיתמודדו זה בזה על תואר הרקדן המנצח יחד עם רקדנים מנוסים ששודכו להם מטעם ההפקה. החזרות לרוקדים עם כוכבים מתקיימות באינטנסיביות כבר מספר שבועות אך דווקא עכשיו כשכבר תאריך ההשקה הוכרז, ובימים הקרובים יערכו צילומי השלב הראשון יאלץ הררי להעדר מחדרי החזרות שידועים בתור הבית השני של מתמודדי התוכנית בתקופת התחרות.
לפי חוקי הפורמט, מסיבות מסוימות ניתן להעדר מהתמודדות בתחרות בשלב אחד בלבד. כך קרה בעבר במקרים של פציעות שדרשו התאוששות. אולם היעדרות של יותר משלב אחד תדיח אוטומטית את המתמודד מהתחרות (כפי שקרה בעונה הראשונה לבר זומר אחרי ששברה את רגלה). יחד עם זאת מובן שמדובר בשלבים מתקדמים יותר ולא כעת עוד לפני שהתחרות מתחילה.
כך או כך, השחקן אמנם גויס למילואים אך לימים ספורים, ומחר צפוי כבר לחזור לחדרי החזרות אחרי חמישה ימי מילואים. הררי שירת כלוחם ביחידת מגלן, ומתחילת המלחמה משרת במילואים לסירוגין.

השחקן התייחס בסטורי לצו שאילץ אותו לעצור את החזרות, "לכל היפים שהתעניינו איך ארקוד ברוקדימים ואשחק בהצגות במקביל לצו מילואים שנחת עלי. אז זהו, שאין לי מושג. נראה לי אעשה חזרות ריקוד בשטח ואבקש מהחבר'ה לתת לי דגשים. רעיון טוב סהכ לא? וואלה סומך עליהם בעיניים עצומות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה