בארץ

נתניהו בעקיצה ללפיד: "תחזור לערוץ 12, אולי תרים להם את הרייטינג"

לאחר שיו"ר האופוזיציה תקף את נתניהו בפני מליאת הכנסת על כך שלא הצליח למנוע מתקפה משטח איראן לעבר ישראל, רה"מ החליט להשיב אש בחזרה: "שמעתי את דבריו של ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, על מה אתה מדבר? תחזור לערוץ 12, אולי תצליח לעלות להם את הרייטינג סוף סוף
מערכת ice |  2
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
אתמול (שלישי), יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף את נתניהו במליאת הכנסת על התנהלותו כראש ממשלה בזמן מלחמת חרבות ברזל. "במשמרת שלך האיראנים תקפו אותנו לראשונה אי פעם. היית צריך להתחנן לאמריקאים שיעזרו לך להגן על מדינת ישראל בעודך מסתתר במקלט אטומי בוילה של מיליארדר זר". רה"מ נתניהו לא החליט לעבור כל כך בשתיקה, ועקץ אותו בחזרה.
"שמעתי את דבריו של ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, על מה אתה מדבר?", פתח את דבריו נתניהו. "אתה נכנעת לחיזבאללה בהסכם גז. אתה נתת להם שטחים של מדינת ישראל, אתה נתת להם את הגז של מדינת ישראל, ונתת להם את הכניעה הזאת אחרי שהם ירו רקטה אחת. לא עמדת ברקטה אחת שירו על אחד ממתקני הגז שלנו. הלכת ונכנעת". עוד הוסיף כי לפיד הקים יחד עם בנט וליברמן ממשלה עם "הנציגים של האחים המוסלמים", שכינה כתומכי טרור.
לקראת סוף נאומו הוא עקץ את יו"ר האופוזיציה וערוץ 12: "תחזור לערוץ 12 שם תפקדת לא רע, אולי תצליח לעלות להם את הרייטינג סוף סוף". נזכיר כי שלשום (ראשון), נתניהו התראיין לתוכנית "הפטריוטים" שבערוץ 14 והוביל אותם לנתוני רייטינג גבוהים שלא ראו מאז הקמתם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראש ממשלה הרקוב בהיסטוריית מדינת ישראל (ל"ת)
    עמי 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נתניהו
    בן 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה מתעסק ראש ממשלה ״גאון״ בושה
    סגור