ויראלי

נתניהו התארח ב'פטריוטים': "התיישבות בעזה? לא ריאלי"

נתניהו טען בערוץ 14: "השלב העצים של המלחמה עומד להסתיים, אחרי זה נמשיך בכיסוח הדשא, ראאד סעד חוסל. השלב העצים של המלחמה עומד להסתיים בתום הפעולה ברפיח. אז, כוחות יועתקו לצפון. אני מסרב להשאיר את חמאס על כנו. אני מוכן לעסקה חלקית. המלחמה לא תסתיים"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חודשים ארוכים אחרי הראיון האחרון שלו לתקשורת הישראלית, לקול תשואות הקהל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס הערב (ראשון) לאולפן בפטריוטים בערוץ 14 וסיפק ראיון: "מחיאות ה כפיים מגיעות ללוחמים הגיבורים שלנו".
נתניהו טען בערוץ 14: "השלב העצים של המלחמה עומד להסתיים, אחרי זה נמשיך בכיסוח הדשא, ראאד סעד חוסל. השלב העצים של המלחמה עומד להסתיים בתום הפעולה ברפיח. אז, כוחות יועתקו לצפון. אני מסרב להשאיר את חמאס על כנו. אני מוכן לעסקה חלקית. המלחמה לא תסתיים.

על הצפון: בצפון אם יהיה הסכם הוא יהיה לפי התנאים שלנו. אנחנו במלחמה מול 7 זירות, השליט של איראן .מצייץ פעמיים ביום שישראל תושמד ואני מאמין ביכולת שלנו להשמיד את ציר הרשע. אנחנו צריכים לשנות את תורת הלחימה, אבל לפני הכל אנחנו צריכים לנצח את הזרוע שביצעה בנו את הטבח הזה.
על החטופים: "אני מוכן לעשות עסקה שתחזיר לנו חלק מהאנשים, ואז להמשיך במלחמה. גם כדי שיראו וייראו, ככה יעשה למי שטובח ביהודים. אני מחויב לניצחון הזה, ואני בטוח שרוב עצום בעם מחויב לניצחון, ואנחנו ננצח! יש לנו מטרות מלחמה, דבר ראשון לשחרר את כל חטופינו, אני לא מוותר על אף אחד. והדבר השני לחסל את היכולות של חמאס, ושניהם שלובים".
עוד הסביר רה"מ: "אני חושב שלא ריאלי ליצור התיישבות בעזה, אנחנו צריכים שליטה צבאית, הענין של ההתיישבות הוא לא ריאלי. ברור לגמרי ששליטה צבאית בטווח הנראה לעין תהיה שלנו. אבל היינו רוצים לייצר גם מינהל אזרחי פנימי שינהל את החלוקה ההומניטרית, ובהמשך את הניהול האזרחי של הרצועה. בהתחלה לקחנו חמולות וחמאס חיסל אותם. עכשיו יש רעיון אחר, אני לא רוצה לפרט כאן, נעשה ניסיון. אבל אני לא מוכן להקים מדינה פלסטינית, ואני לא מוכן למסור את עזה לרש"פ"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך הוא עומד יציב מול ההסתה של הקפלניסטים והתקשורת,וואו (ל"ת)
    מדהים 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין לו מנדט להמשיך
    בני 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אחרי כשלון ענק כזה. מדרדר אותנו לתהום
    סגור
  • 2.
    אלוף
    מירב ברק 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוף .
    סגור
  • 1.
    כל מדינה הייתה מוחקת ומספחת ומיישבת את רצועת עזה (ל"ת)
    יחד ננצח בעז"ה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור