מינויים

נתניהו החליט: אלה המינויים לשיקום הצפון והדרום

לאחר סערת מינוי פרויקטור הצפון שעוררה ביקורת רבה, הכריז החום ראש הממשלה נתניהו על מינוי האלוף (במיל') אליעזר צ'ייני מרום כראש מנהלת שיקום הצפון, ועל מינוי האלוף (במיל') יפתח רון טל כראש מנהלת ''תקומה'' לשיקום הדרום
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר סערת מינוי פרויקטור הצפון שעוררה זעם התנגדות רבה וטענות כנגד שחיתות, אשר כזכור הוחלט בראשונה למנות את אבי סיקלי, מנכ''ל משרד התפוצות לתפקיד זה, אך עלתה התנגדות לעניין, ונתניהו חטף ביקורת על כך שהפך את הנושא לפוליטי, כפי שהבאנו כאן. היום (ראשון), הכריז נתניהו בפתח ישיבת הממשלה על שני מינויים, לשיקום הצפון והדרום.
"אנחנו מחויבים להשיב את תושבי הדרום והצפון בבטחה לבתיהם. אנחנו מחויבים לבנות את היישובים, לשקם את הקהילות ולהזניק את הצפון והדרום קדימה בכל התחומים" פתח נתניהו "לשם כך, החלטתי למנות את האלוף במילואים יפתח רון-טל לתפקיד ראש מנהלת תקומה בדרום, ואת האלוף במילואים אליעזר מרום (צ'ייני) לראש מנהלת הצפון. אני בטוח ששניהם יעשו עבודה מצוינת, אני גם בטוח שכל שרות ושרי הממשלה יתנו להם גב מלא בעבודתם החשובה."
נציין, כי שני המינויים האלו גוררים גם הם ביקורת רבה, וזאת על רקע היותם אהודים בקרב מפלגת הליכוד, ובעבר אף עלה שמם כמועמדים פוטנציאליים לכניסה לרשימת מפלגת הליכוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה