בארץ

דירוג חברי הכנסת: זה הח''כ מהאופוזיציה שעקף את כולם

השבוע האופוזיציה כובשת את פסגת הנוכחות עם חבר הכנסת משה טור פז ממפלגת יש עתיד, כאשר זו מפלגת האופוזיציה היחידה עם נוכחות בעשירייה המובילה. מפלגת הליכוד מובילה עם מספר הנציגים, וחה''כ עמית הלוי שומר על מקומו הקבוע בעשירייה המובילה
דורון בלוך | 
משה טור פז (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, הדס פרוש)
חברי הכנסת עברו שבוע סוער ועמוס במיוחד, אז מי נכח מספר שעות רב יותר במשכן הכנסת בשבוע שחלף? הנה הרשימה המסודרת לפניכם.
במקום הראשון ברשימת שעות הנוכחות נמצא חבר הכנסת משה טור פז ממפלגת יש עתיד עם 55:16 שעות. לאחריו במקום השני חבר הכנסת אופיר כץ ממפלגת הליכוד עם 54:31 שעות. ובמקום השלישי נמצא חבר הכנסת אוהד טל ממפלגת הציונות הדתית עם 53:19 שעות
לאחריו במקומות הרביעי והחמישי נמצאים חבר הכנסת אליהו ברוכי ממפלגת יהדות וחברת הכנסת טטיאנה מזרסקי ממפלגת יש עתיד, שניהם עם 50:31 שעות. ולאחריהם במקום השישי חבר הכנסת יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה עם פחות משעה הפרש- 49:39 שעות.
את מקומות השביעי והשמיני תופסים חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית, וכן חברת הכנסת צגה צנגש מלקו ממפלגת הליכוד, כשאר שניהם עם 49:03 שעות.
את המקום התשיעי תופס חבר הכנסת יונתן משריקי ממפלגת ש''ס עם 48:27 שעות. ולאחריו את המקום העשירי חותם חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד עם 47:16 שעות.
מבין המקומות הראשונים אם כן, 3 נציגים לליכוד,  2 ממפלגת יש עתיד, 2 מהציונות הדתית, 2 מיהדות התורה ו-1 מש"ס. מפלגת יש עתיד היחידה מהאופוזיציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה