בארץ

שמחה רוטמן מאשים את משרד הביטחון: "היה צפוי מראש"

על רקע שני פיגועי הירי שהתרחשו בבנימין, חה"כ שמחה רוטמן פרסם ציוץ חריף ברשת החברתית X ובו מתח ביקורת חריפה נגד מערכת הביטחון: "מה שהתרחש בשעות האחרונות ליד דולב וטלמון היה צפוי מראש"
מערכת ice |  1
שמחה רוטמן, יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
שני פיגועי ירי התרחשו הבוקר (שישי) במועצה האזורית מטה בנימין. לקראת השעה ה-7:00, מחבל ירה לעבר מיניבוס ישראלי סמוך לצומת הפרסה שבין ההתנחלויות דולב וטלמון שבבנימין. באותו אירוע לא נמצאו נפגעים. מאוחר יותר באותו היום, התרחש אירוע ירי נוסף באותו אזור, כאשר אדם אחד נפצע באורח קשה. בעקבות כך, חה"כ ויו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט שמחה רוטמן (הציונות הדתית) פרסם ציוץ חריף ברשת החברתית X. 
 
חה"כ רוטמן מתח ביקורת חריפה על בכירי מערכת הביטחון, וכתב בציוץ ברשת החברתית   X  (לשעבר טוויטר) על עמדתו בנושא: "שוב התצפיתניות התריעו והאלופים עם הפלאפלים על הכתפיים התעלמו! מה שהתרחש בשעות האחרונות ליד דולב וטלמון היה צפוי מראש".
חה"כ רוטמן ממפלגת "הציונות הדתית", שבראשה עומד שר האוצר בצלאל סמוטריץ', המשיך לתקוף את בכירי מערכת הביטחון וכתב: "אוזלת יד שאין כדוגמתה גרמה לכך שפיגוע שכזה מתרחש ומסתבך. הניסיון 'להוריד את הלהבות' מול הטרור העממי מוסיף אומץ וכוח לאויבים שלנו ומחליש את אנשינו". 
 
לצד זאת, חשף חה"כ רוטמן בפני עוקביו ברשת החברתית, כי קיבל שתי פניות מדאיגות מתושבים המתגוררים ביישוב דולב שבמערב בנימין. שתי הפניות עסקו בחששות ובדאגות של תושבי האזור מפני פיגועים.
"אני פונה אליך בבקשה לעזרה בביטחון שלנו, אנחנו חיים במציאות שיש אירועים יומיומיים של אלימות פלסטינים בזריקות אבנים בכבישים", ציינה אחת מכותבות הפנייה. בפנייה הנוספת שהציג חה"כ רוטמן, נכתב: "כרגע כל נסיעה מלווה בפחד וחששות גדולים. אנחנו מבקשים ודורשים שהדבר יטופל ביד קשה כי רק ככה יש הרתעה ושקט!".
 
 
בנוסף לכך, סיפר חה"כ רוטמן כי העביר את אותן פניות למשרד הביטחון והוסיף: "אני אראה לכם את התשובות שקיבלתי ממשרד הביטחון כשהעברתי את הפניות לקבל התייחסות מהאלוף פוקס, אתם תצחקו, או תבכו, או שניהם". מלבד זאת, ציין רוטמן: "העם דורש ניצחון. זו חובתנו לילדינו. הגיע זמן ניצחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יד קשה או לא קשה
    יצחק שלמה 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד יהיו פיגועים. הפעילות שלנו תפחית אותם אך לעולם לא תחסל אותם. כל מי שיצעק ויתריע שיהיו פיגועים יצדק. כי תמיד יהיו. צריך להשלים עם זה. אלה הם חיינו.
    סגור