בארץ

שמחה רוטמן בעקיצה ליואב גלנט: "הזמן להתעורר זה עכשיו"

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט תייג את שר הביטחון בטוויטר בציוץ בו מדברת מתנחלת על כך שהטבח הבא יהיה אצלם, ולאף אחד פשוט לא אכפת. צפו
מערכת ice | 
שמחה רוטמן בדיון בג"ץ על ביטול עילת הסבירות (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שמחה רוטמן, יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט בכנסת ישראל מטעם מפלגת הציונות הדתית, שיתף היום (חמישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא שלח עקיצה לשר הביטחון יואב גלנט.
בציוץ ששיתף רוטמן ועלה במקור דרך עמוד הטוויטר של "הצופות", נכתב "אנחנו מתנחלות. התצפיתניות של הרי המרכז, ואנחנו מסתכלות למציאות בעיניים. הצופות דורשות ביטחון בבית".
בסרטון נראית אישה שאומרת: "אנחנו מתנחלות, ברור שיש לנו מעיין סודי ליד הבית שאף אחד לא מכיר. אנחנו מתנחלות, אין לנו כתובת, אבל תתקשר כשאתה מגיע לשער אני אסביר לך איך להגיע. אנחנו מתנחלות, ברור שבשלב מסוים גרנו בקרוואן. אנחנו מתנחלות, ברור שלא נעלה לשאלות "אתם פה בשבת"? כי זה מלכודת".
"אנחנו מתנחלות, ברור שאנחנו נשואות לגברים קרביים שמגויסים עכשיו. אנחנו מתנחלות, אם נמות או יקרה לנו משהו, זה לא יעניין אף אחד כי "למה הן גרות שם?" אנחנו מתנחלות, אנחנו מסתובבת עם נשק למרות שזה ממש לא נוח עם חצאית. או מכנס. אנחנו מתנחלות, אנחנו רואות מה כותבים פה בכפרים לידינו שמתכננים פה את הטבח הבא. ברור שלא מקשיבים לנו. אנחנו מתנחלות, ואנחנו מקוות שאתם עובדים על התירוצים לטבח הבא. אנחנו גרות רק 10 קילומטר מהמרכז. וגם הם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה