טלוויזיה

אבישי בן חיים עונה למתקפה נגדו: "מטופש להאשים אותי בפילוג"

פרשן חדשות 13 טוען: "התחננתי לביטול המחלוקת הזו בעם ישראל, לממשלת אחדות, לפיוס ולמתן מקום בשיח לבשורה המתוקה המתונה הסובלנית והאוהבת. לביחד. כל המטרה הייתה פיוס ואחדות. וגם עכשיו, עכשיו עוד יותר מתמיד, זו המטרה הלאומית הגדולה: פיוס ואחדות. הלוואי"
מערכת ice |  5
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שהראיון שלו עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות, אבישי בן חיים הפרשן של חדשות 13, ניסה להסביר את הדברים שאמר ויצא נגד הביקורות נגדו. מי שניסו לחזק אותו היו עיתונאים מהצד הימני של המפה שלא אהבו את ההתנפלות עליו.
בן חיים כתב: "מרגיש שיש צורך להרחיב ולהסביר את הכותרת הזו שניתנה לריאיון איתי ולהדגיש את הכמיהה לפיוס: להאשים אותי שבגללי נוצר הפילוג "ישראל הראשונה" ו"ישראל השנייה", זה מטופש כמו להאשים את ניוטון שבגללו נוצר כוח המשיכה. אני רק חשפתי ניסחתי והסברתי את המציאות העובדתית. ועל הרקע הזה התחננתי לביטול המחלוקת הזו בעם ישראל, לממשלת אחדות, לפיוס ולמתן מקום בשיח לבשורה המתוקה המתונה הסובלנית והאוהבת. לביחד. כל המטרה הייתה פיוס ואחדות. וגם עכשיו, עכשיו עוד יותר מתמיד, זו המטרה הלאומית הגדולה: פיוס ואחדות. הלוואי".

ינון מגל השיב לו לציוץ: "יישר כח ותודה על דבריך, אגב, למה בחרת להתראיין דווקא בעיתון ומוסף תעמולה ואצל תועמלן ששונא אותך? הוא נתן בכתבה מקום נרחב יותר להגיגיו ולהטלת ספק בדבריך, מאשר לדבריך עצמם...".
 
מני אסייג כתב בטוויטר שלו: "בסא״ל במיל הד״ר אבישי בן חיים יש תמימות מתוקה כזו, הוא ודאי חשב שההפסקה הארוכה שלקח (רוב הזמן במילואים), תפוגג מעט את השנאה התהומית כלפיו, אבל הוא טעה, כל התקופה הזו הכנופיה היתה מחוברת למטען השנאה והם המתינו לו עם מצבר מלא רעל. אוהבים אותך אחינו ובהצלחה עם הספר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אב"ח מפלג?
    קי'לין 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להאשים את אב"ח בפילוג זה אמיתי כמו להאשים את הקיסר במלחמה, או להאשים את מירי במידות טובות או להאשים את מגלהמוקיון הדוסי בשמירת עשרת הדיברות.
    סגור
  • 3.
    אתה עדין ויפה נפש אז הם מפילים עליך את פשעיהם. (ל"ת)
    כאלו הם 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    בושה
    יאצק 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הצדיק מתגונן
    סגור
  • 1.
    זה שאתה מגיב לשטיות שלהם עצוב , הם עושים את זה ומאשימים
    דן 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כחרים דיייי לתמימות וההתבכיינות
    סגור
  • לא סתם מגיב.על ראש הגנב בוער הקובע (ל"ת)
    מורדי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור