טלוויזיה

חדשות 12 נגד המשטרה: "דורשים מהמשטרה לערוך בירור"

בהודעת חדשות 12 הרשמית למקרה נמסר: "אנו מגנים את התקיפה של כתבתנו, יולן כהן, מצד שוטר במהלך סיקור המחאה הערב בתל אביב ודורשים מהמשטרה לערוך בירור לנסיבות המקרה"
מערכת ice |  4
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
בחדשות 12 זועמים על המשטרה. לאחר שכתבת חדשות 12, יולן כהן, נדחפה אמש על ידי שוטר במהלך הפגנה סוערת שהתקיימה מול מטה הליכוד במצודת זאב, אותה סיקרה עבור מהדורת החדשות, כשהיא עצמה תועדה מזיזה יד של שוטרת, במערכת הוציאו הודעה זועמת..
בהודעת חדשות 12 הרשמית למקרה נמסר: "אנו מגנים את התקיפה של כתבתנו, יולן כהן, מצד שוטר במהלך סיקור המחאה הערב בתל אביב ודורשים מהמשטרה לערוך בירור לנסיבות המקרה".
גם חברתה למערכת קרן מרציאנו יצאה להגנתה. ראש הדסק הכלכלי ומגישת חדשות 12, כתבה בציוץ שהעלתה ל-X: "בושה! האלימות המשטרתית הזאת חייבת להיפסק", ינון מגל: "משטרת ישראל בהודעת התנצלות על כך ששוטר העיף בהפגנת השמאל כתבת של ערוץ 12: "השוטר היה בטוח שמדובר בכתבת של ערוץ 14".

כזכור, זמן קצר לאחר מכן, בעודה נסערת, התראיינה על המקרה לתוכנית של אברי גלעד ויאיר שרקי בקשת 12: "אני ממש לא אוהבת להיות הסיפור, ואנחנו תמיד מקפידים בכל הפגנה לא להפריע לשוטרים, לא להפריע למפגינים. אבל הערב נראה שהמשטרה חצתה גבול, אנחנו ראינו את הסרטונים והצוות שלי הותקף שוב ושוב, הפרשים עולים על המדרכות, מפעילים אלימות קיצונית שאני לא חושבת שראינו כמותה בשבועות האחרונים. זה באמת עבר כל גבול". 
 
יולן כהן מותקפת על ידי שוטר (צילום: עידית הרשקוביץ) 
יולן המשיכה ושיתפה: "למרבה הצער גם אנחנו הותקפנו, כששוטר דחף אותנו למרות שאנחנו הזדהינו כעיתונאים, למרות שלא היה אפשר לפספס את המיקרופון. וזה כל כך עצוב, כי אני באמת כל הזמן מנסה לכבד את המשטרה, מנסה לכבד את העבודה שלהם. כמה דקות לפני הסרטון הפרשים עוד דרסו אותנו, דרסו כמה וכמה פעמים, ניסינו לעבור כדי באמת להינצל, לא להידרס על ידי הפרשים, אז אנחנו נפגשים עם השוטר הזה שדוחף אותנו בכוח וזה רק מראה כמה המשטרה איבדה כל רסן, כמה המשטרה באמת איבדה את הגבול". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צבועים! שתקתם כשתקפו את כתבי 14 בהפגנות שלכם. מגיע לכם! (ל"ת)
    ישראל 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    זוכרת איך 12 התעלמו מהתקיפות הקשות נגד כתבי 14. צבועים! (ל"ת)
    12 קמפיין קידום כאוס 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שלשלום זה אני, לא סיקרתם - **היום זה אתם** !! (ל"ת)
    הלך עלינו 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כשתקפו כתב ערוץ 14 לא עשיתם רעש כזה
    סימה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בושה לכם
    סגור