ויראלי

כתבת חדשות 12 הותקפה בהפגנה: "השוטרים איבדו כל רסן"

יולן כהן הותקפה אמש על ידי שוטר, בזמן שדיווחה על הפגנה מול מטה הליכוד בתל אביב. "כמה דקות לפני שצולם הסרטון הפרשים דרסו אותנו כמה וכמה פעמים, ניסינו לעבור כדי להינצל ולא להידרס על ידי הפרשים, אז אנחנו נפגשים עם השוטר הזה שדוחף אותנו בכוח. המשטרה איבדה כל רסן, באמת איבדה את הגבול", שיתפה זמן קצר לאחר מכן
רוני שיינר |  1
יולן כהן מותקפת (צילום עידית הרשקוביץ)
כתבת חדשות 12, יולן כהן, נדחפה אמש בברוטליות על ידי שוטר במהלך הפגנה סוערת שהתקיימה מול מטה הליכוד במצודת זאב, אותה סיקרה עבור מהדורת החדשות. 
זמן קצר לאחר מכן, בעודה נסערת, התראיינה על המקרה לתוכנית של אברי גלעד ויאיר שרקי בקשת 12: "אני ממש לא אוהבת להיות הסיפור, ואנחנו תמיד מקפידים בכל הפגנה לא להפריע לשוטרים, לא להפריע למפגינים. אבל הערב נראה שהמשטרה חצתה גבול, אנחנו ראינו את הסרטונים והצוות שלי הותקף שוב ושוב, הפרשים עולים על המדרכות, מפעילים אלימות קיצונית שאני לא חושבת שראינו כמותה בשבועות האחרונים. זה באמת עבר כל גבול". 
 
יולן כהן מותקפת על ידי שוטר (צילום: עידית הרשקוביץ) 
יולן המשיכה ושיתפה: "למרבה הצער גם אנחנו הותקפנו, כששוטר דחף אותנו למרות שאנחנו הזדהינו כעיתונאים, למרות שלא היה אפשר לפספס את המיקרופון. וזה כל כך עצוב, כי אני באמת כל הזמן מנסה לכבד את המשטרה, מנסה לכבד את העבודה שלהם. כמה דקות לפני הסרטון הפרשים עוד דרסו אותנו, דרסו כמה וכמה פעמים, ניסינו לעבור כדי באמת להינצל, לא להידרס על ידי הפרשים, אז אנחנו נפגשים עם השוטר הזה שדוחף אותנו בכוח וזה רק מראה כמה המשטרה איבדה כל רסן, כמה המשטרה באמת איבדה את הגבול". 
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל בשעה האחרונה המשטרה פועלת לשמירה על הסדר הציבורי ברחוב קינג ג׳ורג׳ בתל אביב. במסגרת פינוי מפירי הסדר נהדפה כתבת חדשות 12 יולן כהן שנמצאת במקום ומבצעת סיקור של האירועים בשטח. משטרת ישראל מצרה על האירוע שהתרחש בלהט פינוי הציר. עבודת העיתונאים ראויה להערכה וחשובה לסיקור האירועים, נפעל לאפשר להם לבצע את עבודת בבטחה למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי גם אתם המפגינים איבדתם כל רסן??
    הרי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלבד משפחות החטופים, שבאמת ליבי איתם, כל המפגינים האחרים, נמאסתם !!!! חשבתם פעם איזה טירוף זה לרסן הפגנות? חשבתם על עבודת המשטרה? די , תפסיקו לערער את שיווי המשקל תנו לנו לעבור את התקופה הנוראית הזו.
    סגור