תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 נדחפה באלימות בהפגנה בתל אביב - המשטרה התנצלה

כתבת חדשות 12 יולן כהן תועדה כשהיא נדחםת על ידי שוטר במהלך ההפגנה בתל אביב. התיעוד עורר סערה גדולה וגרם למשטרת ישראל לפרסם במהרה את התנצלותה על המקרה
מערכת ice |  3
הפגנת ענק מול בית הנשיא יצחק הרצוג (צילום שומרות ושומרים על הבית המשותף)
ההפגנה שהתקיימה הערב (מוצאי שבת) בתל אביב יצאה משליטה כאשר כוחות משטרה רבים הגיעו בניסיון לפזר את המתפרעים בה. באחד התיעודים, נראה שוטר אוחז בכתבת חדשות 12 יולן כהן ומעיף אותה הצידה. התיעוד תפס תאוצה וחרך את הרשת, כאשר רבים הגיבו בזעם לנוכח מה שרבים מהם כינו כ"אלימות משטרתית".
חבר הכנסת רון כ"ץ ממפלגת יש עתיד הגיב במהרה לאירוע וכתב בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "ככול שחולף הזמן האלימות המשטרתית מתגברת. הערב היא הופנתה גם כלפי יולן כהן, עיתונאית חדשות 12. על פיקוד המשטרה לקחת אחריות לנושא. לא ייתכן שהתנהלות אלימה תעבור לסדר היום ותהפוך לנורמה. בפני יולן המשטרה התנצלה, בפני אזרחים אחרים שהופעלה נגדם אלימות, לא. זהו עוד ניצחון לשר הבט״ל, העבריין המורשע, המשטרה מתיישרת להוראותיו האלימות והפירומניות".
 
העיתונאי בר שם-אור צייץ וכתב בתגובה לאירוע: "בשבוע שעבר קצין משטרה עצר באלימות צלם עיתונות, איתי רון מ״הארץ״ בלי סיבה. הערב שוטר תקף כתבת, את יולן כהן מחדשות 12. יש כאן סקוריטטה שהחליט לצאת למלחמה נגד העיתונות החופשית. חרפה על המפכ״ל, השר, וראה״מ שהופכים מדי יום את המדינה הזאת מדמוקרטיה חזקה לרפובליקת בננות נחשלת ומנוונת".
במשטרה מיהרו להגיב לתיעוד ומסרו: "משטרת ישראל בשעה האחרונה המשטרה פועלת לשמירה על הסדר הציבורי ברחוב קינג ג׳ורג׳ בתל אביב. במסגרת פינוי מפירי הסדר נהדפה כתבת חדשות 12 יולן כהן שנמצאת במקום ומבצעת סיקור של האירועים בשטח. משטרת ישראל מצרה על האירוע שהתרחש בלהט פינוי הציר. עבודת העיתונאים ראויה להערכה וחשובה לסיקור האירועים, נפעל לאפשר להם לבצע את עבודת בבטחה למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דובר המישטרה פירסם איפעם אמת?
    ריקלין 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העתונאי לשעבר, והקרנף של בן גביר היום, מתקשה לומר אמת. אולי במקום להדס מאחורי בן-גביר, ילמד מהו עמוד שידרה מוסרי מהגרי?
    סגור
  • 2.
    היא חצופה ואלימה!!! שתשדר בל תוקפנות. מי היא בכלל? (ל"ת)
    רוטנר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חקירה
    סי.ג.ר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים השעיה וחקירה כמו בהפגנה של החרדים.
    סגור