בארץ

מעוניינים להפגין? אלו החברות שיאפשרו - וישמרו על ימי החופש שלכם

חברות הייטק רבות בישראל הודיעו כי הן יאפשרו לעובדיהן להפגין בעד הקדמת הבחירות ברקע המלחמה, והדבר ייחשב להם כ"יום התנדבות אזרחי" - ולא כיום חופש. בין החברות: Bites, Algosec, Meron Capital ועוד
מערכת ice | 
הפגנות בתל אביב (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בשעה שרבים בחברה הישראלית מעוניינים לצאת להפגין ברחובות בדרישה שהממשלה תקדים את הבחירות ברקע המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס, עובדים רבים חוששים כי הם יאלצו להשתמש בימי החופש שלהם מה שבפועל ייפגע בהכנסתם. למרות זאת, חברות הייטק רבות דווקא מאפשרות לעובדיהן להחסיר ימי עבודה לטובת השתתפות בהפגנות, והן יגדירו זאת כ"ימי התנדבות אזרחית". אז לאילו חברות כדאי לכם להגיש קורות חיים?
על פי פרסום של מאקו, קיימים כ-25 חברות אשר יאפשרו לכם להפגין ללא חשש. מבין החברות תמצאו את פאפיה גלובל (אשר שם המנכ"לית שלה עלה לכותרות במהלך המלחמה לאחר פרסום תחקיר שלילי אודותיה), Bringg, Windward, Algosec, Bites, Meron Capital ועוד.
במקביל, נציין כי דוח שפורסם על ידי פורום "הייטק למען ישראל" לאחרונה קבע כי ההייטק הישראלי נמצא בסכנת קריסה, וכי תוכנית חירום נדרשת באופן דחוף. בדוח נכתב כי מלחמת "חרבות הברזל" שנמשכת זה למעלה משמונה חודשים, פוגעת באופן בלתי נמנע בתעשיית ההייטק ומעלה חשש ממשי לנזק בלתי הפיך למשק הישראלי כולו. "נסיגה של ההייטק משפיעה ישירות על רווחת האזרחים בישראל, כולל פגיעה בשירותים ועלייה ביוקר המחייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה