בארץ

חבר המועצה בדיון בכנסת: להוציא שאטלים לצפון למשרדי הממשלה ולשרים

בדיון בוועדת החינוך התרבות והספורט בכנסת, דיבר חבר מליאת מועצה אזורית גלילי עליון יואב אבן צור על מצב התלמידים בצפון: ישנה אוכלוסייה הנמצאת במצור, וקרא ליצירת מתווה שוויוני למפונים ולאלו שנשארו בביתם בצפון ''אוכלוסייה כלואה''
דורון בלוך | 
מטולה (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
במהלך דיון שהתקיים היום (ראשון) בוועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת, בנושא מענה מערכת החינוך והיערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ''ה לתלמידי הצפון, דיבר חבר מליאת המועצה האזורית גליל עליון יואב אבן צור.
אבן צור דיבר על כך שישנם בצפון אוכלוסיית ''עקורים, ואוכלוסיית ''כלואים'', דהיינו אלו שפונו מביתם, ואלו שנאלצו להישאר בביתם בצפון, וטוען כי ישנו צורך ביצירת מתווה שווה תנאים לשתי האוכלוסיות.
 
קרדיט: ערוץ הכנסת
אבן צור סיפר כי רק הבוקר ילדים רצו מהאוטובוס לממ''ד, וזאת כשאין זמן התגוננות, וטוען כי מתחילת המלחמה מדינת ישראל חילקה את האוכלוסייה בצורה לא שוויונית, ומוסיף לספר כי לפני מספר חודשים התוודע לסיפור בו ילדה אחת קיבלה מחשב נייד וחברתה לא, וכי הוא רואה הקלות וסיוע תחת סלוגנים המיועדים רק למפונים. 
'''שתי האוכלוסיות סובלות'' טוען אבן צור, וסובר כי שתי האוכלוסיות צריכות מתווה שווה תנאים, ולחזק את האוכלוסייה שנשארה בצפון, ו'נמצאת במצור' כדבריו. ''אני אסכם את זה באיפה ואיפה צורם שעשו'' אומר אבן צור, ומוסיף ''ובעיקר שהילדים נפגעים מהדבר הזה''.
עוד בדבריו בדיון אמר צור: ''הייתי מציע לעשות שאטלים לצפון של כל משרדי הממשלה הח''כים והשרים''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה