בארץ

יאיר גולן יורה לכל הכיוונים: "בחירות עכשיו, לא למלחמה בצפון"

לדברי סגן הרמטכ"ל לשעבר, קיימת סתירה בין המשך התמרון הקרקעי לבין השבת הישראלים שנמצאים בשבי החמאס. "ניתן לשחרר את החטופים רק בעסקה", הצהיר האלוף במילואים והמועמד המוביל להוביל את גוש השמאל. בכיר מרצ לשעבר: "הדרך היחידה להיפטר מממשלה זו היא דרך המחאה, ולא סתם מחאה, אלא אם כל המחאות"
מערכת ice |  12
יאיר גולן (צילום פלאש90)
"‏הגיע הזמן לומר את האמת. אי אפשר לשחרר את החטופים ולהשמיד את חמאס במקביל", הבהיר הבוקר (חמישי) סגן הרמטכ"ל לשעבר, האלוף (במיל') יאיר גולן בציוץ בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר). "ניתן לשחרר את החטופים רק בעסקה, והעסקה הזו תהיה עם חמאס".
לדברי גולן, עסקה כזו תביא להפסקה ממושכת בלחימה, וההפסקה הזו מסכנת את קיומה של הממשלה ולכן היא אינה רוצה בה. "הגיע הזמן לומר את האמת. במלחמה הזו אנחנו לא נביס את חיזבאללה, והאיום על יישוביי הצפון לא יוסר. חזרת התושבים לבתיהם תהיה בגלל רגיעה ביטחונית זוחלת, ולא בגלל שחיזבאללה ידחק מצפון לליטני". 
 
בכיר מרצ לשעבר, ומי שמסתמן כמנהיג גוש השמאל בעידן שלאחר קריסת מפלגת העבודה, טוען כי יש בממשלה מי שרוצים בפתיחת מלחמה בצפון. "האמריקנים אסרו זאת, וישראל בחולשתה, שנגזרה עליה מתוקף תהליך הרס עצמי מתמשך, איבדה את עצמאות ההחלטה. הגיע הזמן לומר את האמת. ישראל מובלת על ידי חבורה משיחית וחסרת אחריות, מושחתת ואדישה למצוקות הציבור". 
 
גולן קורא לקיום בחירות בהקדם האפשרי. "המתנה לבחירות ב-2026 היא חוסר אחריות ביחס לעצמנו. מי שצריך להפנים את האבחנה הזו הוא בני גנץ בראש וראשונה, ועליו לעזוב את ממשלת הבלהות הזו עכשיו... הדרך היחידה להיפטר מממשלה זו היא דרך המחאה, ולא סתם מחאה, אלא אם כל המחאות. עלינו לתבוע באופן קטגורי ורציני, תוך נכונות להילחם על מטרתנו, בחירות עכשיו,  לא מחר, לא בעוד שנה – עכשיו". 
 
"רק הרחוב יקבע, ורק תנועה עממית נמרצת תציל אותנו. את המחאה המוצלחת צריכה להמשיך תנועה פוליטית חדשה, עם מפלגה חדשה, עם כוחות ותיקים וחדשים, עם דרכי פעולה חדשות, עם התלהבות, מנהיגות ויוזמה. אחרי שנים של שקיעה לתהומות של שחיתות וחידלון, הגיע הזמן לבנות ביחד חלופה אמיתית, עם דרך ברורה ציונית, דמוקרטית, שוויונית, חופשית ובעיקר אמיצה".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יאיר גולן
    מרי 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא שיחך לכל הלשעברים. זמנו חלף עבר. שישב בשקט. עושה הכל לשוב לפוליטיקה, אך זה לא יקרה יכול להמשיך לפלג, ולהסיט.. אך לא יצלח. בחירות עפי' חוק רק ב 2026. ואנו ננצח במלחמה הזו, ונמוטט החמאס.. ואף נטפל בחיזבאחלה. דבריו המסיטים רק פוגעים בחיילים הגיבורים, שקורא להם משחייים. איש רע ששואף ליצור דמורליזציה. אנו מוקיעים אותך ואת דברייך. ועם ישראל חי!!
    סגור
  • 10.
    רק looser מדבר כך
    דור יחיאל 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוכחת את זה עם זהבה גלאון על המצח שלך חרוט looser אלאק אי אפשר לנצח את חמאס מזל שאנשים כמוך לא מנהלים את המלחמה
    סגור
  • 9.
    יאיר גולן צודק בכל מילה, כמו שצדק בנאום
    חרדה למדינה 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 6
    "התהליכים" בשנת 2016. וההוכחה: הכהניסט כשר המשטרה והפאשיסט כשר במשרד הבטחון וכשר האוצר. מסוכנים לישראל ולדמוקרטיה.
    סגור
  • 8.
    יאיר גולן
    ימון 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ליצן החצר שמולני מסריח אתה רוצה לפלג את העם הגיע זמן לסתום את הפה אתה ושותף שלך נמאסתם אתם יכולים לעבור לעזה אתם יכולים חמוצים
    סגור
  • יאיר גולן ותרומתו למדינת ישראל:
    חרדה למדינה 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    את קצהו של מה שיאיר גולן נתן לבטחון מדינת ישראל במשך כ-40 שנים, אתה לעולם לא תיתן.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    לא רוצים הסכם עם לבנון!
    פטריוט לשעבר 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם עושים הסכם כניעה עם חיזבאללה, אני לוקח את אישתי שבהיריון ומעביר אותה דרומה, עדיף כבר לעבור למדינת גוש דן. שם למדינה יש באמת אינטרסים, בצפון מה יש? מגדלי אבוקדו? אתם מבינים למה המדינה לא מתקיפה את לבנון? אנחנו קופים מטומטמים חסרי הייטק. לו היה לנו הייטק או נמל, או רחמנא ליצלן שדה תעופה בגלילהעליון או ברכס רמים מזמן ביירות הייתה עולה באש. ברכס רמים עדיין לוקח כמעט 40 דקות כדי לאהגיע לאחות חירום במיון במקרה של הכשת נחש תצפה לפחות לשעתיים פחות של סיכוי מאשר אזרח של מדינת גוש דן. לשם נעבור.
    סגור
  • 6.
    מסכן חי בסרט נמאסתם (ל"ת)
    מ. 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    נבחרת המטורללים לשעבר שאינם רלוונטיים ונותנים להם במה.
    אילנה. צ 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הדרך היחידה היא להתעלם מאנשים הזויים כמו יאיר גולן, אהוד אולמרט, דן חלוץ, ועוד כל מיני לשעבר מתוסכלים שרוב הציבור הוקיע אותם והתקשורת בכוונה נותנת להם במה אבל הציבור חכם יותר מהם ולא מקשיב להם.
    סגור
  • 4.
    הבנאדם הפסיד לזהבה גלאון, תעשו לי טובה (ל"ת)
    הדכג 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    נאחל הצלחה לכל הסמאלנים הלוחמים בחירוף נפש זה בזה
    שמח לאיד 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    "וסכסכתי מצרים במצרים ונלחמו איש־באחיו ואיש ברעהו עיר בעיר ממלכה בממלכה".
    סגור
  • 2.
    ה"גיבור"-שחילץ בן של עתונאי ה"ארץ" ב7/10 מתנהל כפופאי.. (ל"ת)
    רמי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    לא מנהיג ולא נעליים.פסיכופט (ל"ת)
    יוספי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור