בארץ

נתניהו חוטף על סערת פרויקטור הצפון: "מחול של שחיתות"

סערת מינוי פרויקטור הצפון לא נרגעת, ורוה''מ נתניהו חוטף ביקורות:  "הפקרות וחובבנות מסוכנת". וכן ביקורת על כך שהנוגעים בדבר הינם מקורבי ליכוד: "מחול של שחיתות"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שהתקבלה החלטה מדינית כי יש למנות פרויקטור לצפון, הוחלט כי ימונה מי שכיום מנכ''ל משרד התפוצות, אבי סיקלי. אלא שעל פי הדיווחים, לאחר ההחלטה על המינוי, הגיעה התנגדות מכיוונה של חברת הכנסת לשעבר ממפלגת הליכוד אוסנת מארק. בעקבות הדברים סופג נתניהו ביקורת רבה על כך שהפך את הנושא לפוליטי.
יו״ר מפלגת העבודה יאיר גולן תקף את הממשלה "הכישלון המתמשך של מינוי פרויקטור לשיקום הצפון, שמונה וחצי חודשים לתוך המלחמה, מלמד על סדרי העדיפויות השערורייתיים של ממשלת המח דל. לאחר שהממשלה הפקירה את הדרום, העוטף והצפון, הופך מינוי הפרויקטור הלאומי למחול של שחיתות, הפקרות וחובבנות מסוכנת".
יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ אמר כי "נתניהו לא פוגש את ראשי הרשויות בצפון, לא מוכן להתחייב על החזרת התושבים בביטחון, ועכשיו הוא לא מוכן לטפל בהם, לפני שהוא מטפל בג'ובים לחברי הליכוד.  נתניהו מפקיר את הצפון. ככה אי אפשר לנהל מלחמה".
עם זאת, השר אופיר סופר, שהיה אמון על המרד שאותו ממנכ"ל סיקלי, תומך במינוי של סיקלי לתפקיד פרויקטור הצפון ואמר עליו כי "לתושבי הצפון ראוי שיבחר איש מקצוע מהשורה הראשונה ואבי כהן סקלי הוא האיש הנכון לביצוע המשימות והאתגרים הנדרשים. שמחתי על ההודעה על מינויו וברכתי עליה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין צפון, שכחו מהצפון - כמו ששנים שכחנו מהדרום-חורבן :\ (ל"ת)
    הלך עלינו 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור