ויראלי

ח"כ בליכוד בהתבטאות חריגה: "זה כמו להלשין למס הכנסה"

חנוך מילביצקי, חבר כנסת מטעם מפלגת השלטון, דימה את ההקלטות וההדלפות מישיבת הסיעה לפעולת הלשנה. "זה סוג מאוד מסוים של נבזות ושפלות, כמו להלשין למס הכנסה", הסביר. לדבריו, "מלשין זה טיפוס מאוד מסוים". על רה"מ נתניהו אמר: "אין מישהו אחר שהייתי רוצה שינהיג את המדינה בתקופה הזאת"
מערכת ice |  4
חנוך מילביצקי (צילום פייסבוק/ חנוך מילביצקי)
התבטאות לא מוצלחת? ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד) הסעיר את הרשת, כאשר במהלך ראיון אמש (שני) בערוץ כנסת התייחס באופן תמוה להדלפות מתוך ישיבות הסיעה של מפלגתו. במהלך הראיון, התייחס לביקורת מתוך הקואליציה נגד הממשלה על אופן ניהול המלחמה ברצועת עזה.
"אין מישהו אחר שהייתי רוצה שינהיג את המדינה בתקופה הזאת, אני מודה לאל כל בוקר שהוא שם ולא מישהו אחר", אמר מילביצקי על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "זה שיש ביקורת בסיעת הליכוד, זה המקום להשמיע ביקורת. העובדה שיש ח"כים ושרים שמדליפים מהדיונים זה סוג מאוד מסוים של נבזות ושפלות, זה כמו להלשין למס הכנסה ולא הייתי עושה את זה אף פעם ואני בז לחלוטין לאנשים שעושים את זה".
עם זאת, סייג מילביצקי כי "יש לאנשים ביקורת, וזה טוב". בהתייחסו לדוגמת העלמת מס, נותר עיקש בעמדתו: "לעולם לא אלך ואדווח על מישהו שמעלים הכנסות, לא חושב שהאזרחים צריכים לעשות את זה.... מלשין זה טיפוס מאוד מסוים. אם מישהו פועל נגד החוק. לא מתפקידי להגיד 'תראו', לא אהיה מסוג האנשים שאלשין ולא אשא עליי אף פעם מיקרופון ולא אקליט מתוך ישיבות סיעה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מילביצקי
    יואב 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חוכם בלילה.
    סגור
  • 3.
    איש מושחת
    חנוך לא חינוך 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש מושחת בעצמו מלא הסתבכויות משפטיות כולל בנושאי הטרדה מינית. חנוך הוא מושתל מטעם ארגון (יש האומרים כת) קבלה לעם ושם גם חבר אח של מירי רגב... בטח שהוא בעדה
    סגור
  • 2.
    אם רואים פשע או מחדל אז לא "מלשינים" או מדווחים?!?!
    לא יאמן 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה רמה נמוכה של איש ציבור. הוא גם מתעקש שהדוגמא שלו נכונה. הבעיה הכי גדולה של הימין והליכוד זו אסופת האנשים שמייצגים אותם. אין בעייה בכלל אם דעות הליכוד יש בעיה קשה עם הרמה האיכות המוסר והמנהל התקין
    סגור
  • 1.
    חנוך תיזהר מהשמאלנים - הם נוכלים והם יחפשו אותך (ל"ת)
    חנוך תיזהר מהשמאלנים 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור