בארץ

ח"כ מילביצקי: "תומך טרור". כסיף: "לך תאנוס עוד אחת"

במהלך דיון של ועדת החינוך בכנסת נשמעו טונים צורמים וחילופי דברים קשים במהלכם הטיח ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד בח"כ עופר כסיף כי הוא: "תומך טרור". כסיף בתגובה ניסה להביך את נציג הליכוד וטען כי: "השתיק מעשי אונס"
דוד זולדן | 
חנוך מילביצקי, עופר כסיף (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ועדות הכנסת ממשיכות לייצר שיח רדוד ועוקצני. בוועדה בה השתתפו ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד וח"כ עופר כסיף מחד"ש נשמעו טונים צורמים. מילביצקי הטיח בכסיף: "תומך טרור" וכסיף השיב לו: "לך תאנוס עוד אחת".
הוויכוח הסוער התפתח במהלך דיון על השכרת שטח בכפר נוער לטובת ארגון שמטרתו ליצור שיח מאחד בין ישראלים לפלסטינים שנפגעו מהמציאות הפוליטית ומקיים מדי קיץ קייטנה לילדי הפורום. בדיון ח"כ חנוך מילביצקי הזהיר את מנכ"לית כפר הנוער שיפגע במימון שלהם. 
בתגובה לאיומיו של ח"כ מיליבצקי לשלול את תקציב כפר הנוער, אמר ח"כ עופר כסיף: "העבר הבעייתי של חנוך מילביצקי כולל תקיפה מינית, גם שלי. אחרי זה הוא התנצל ואמר שהוא חשב שרציתי שינעל אותי בחדר, יחסום אותי בגופו וילפות לי את הידיים כך שלא אוכל להתנגד'". אחר כך הוא צעק לעבר ח"כ מיליבצקי: "לך תאנוס עוד אחת". זה השיב לו "תומך טרור עלוב".
מוקדם יותר התבטא בעניין ח"כ אלמוג כהן והבהיר אץ עמדתו בסוגיה: "אני מגיע ליום הראשון של הקייטנה ומפוצץ לכם אותה. נגיע עשרה חברי כנסת, ונאחל בהצלחה לכוחותינו שיהרגו כמה שיותר מחבלים וכמה שפחות חפים מפשע". ח"כ גלעד קריב מהעבודה הזדעזע והשיב: "אתם הופכים את הציונות ללאומנות, לא יעזור לכם. ערכי החינוך הממלכתי, ערכי מגילת העצמאות והערכים של כפר הנוער בן שמן - הם אלו שבסופו של דבר יבטיחו את העתיד הציוני. בריונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה