טלוויזיה

מאיה קיי מגיבה לסערה: "תקופה קשה מאוד, משתגעים כבר"

הדוגמנית ואושיית הרשת לוקחת חלק בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". על הרחבה מתחרה נגדה לא אחר מאשר האקס טל מורד: "אין לי עניין מול אנשים ספציפיים". בראיון שנערך איתה סיפרה על ההפקה: "ליהקו אנשים מצויינים, אני לא יודעת איך יבחרו אנשים לגמר", ודיברה על התקופה: "חשוב לי לשמח"
מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
מאיה קיי תעלה לרחבת תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" ביום ראשון, כשמי שיתחרה נגדה הוא לא אחר מהאקס טל מורד. עד לפני שנה השניים היו זוג מתוקשר, ועתה הם צפויים לקחת חלק באחת התחרויות הקשות על מסך הטלוויזיה – כשבסך הכל העונה משתתפים 21 מתחרים, זוגות רקדנים וכוכבים.
בריאיון ל"שישי בבוקר" שנערך היום (שישי) בערוץ 12, התייחסה קיי להשתתפות בתוכנית החדשה. הכוכבת התראיינה כשהיא בסווטשרט של משפחות החטופים, נושא שאותו החליטה לקדם במיוחד במהלך העונה. "חשוב לי לשמח, לרקוד ולהגיע רחוק, אין לי עניין מול אנשים ספציפיים", אמרה קיי בהתייחסה למורד. "ליהקו אנשים מצוינים, אני לא יודעת איך יבחרו אנשים לגמר".
לדברי קיי והרקדן שלצדה לוטם מדמוני, "נפלה בחלקי הזכות לשמח ולהעלות חיוך קטן כשעוברת עלינו תקופה קשה מאוד. בתחרות הזו אתה יכול להיות מאוד למעלה ואז מאוד למטה, אבל נקווה שזה לא יקרה. יש זוגות חזקים. אנשים עובדים כמו מטורפים, אנחנו נעולים בסטודיו ומשתגעים כבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה