ויראלי

מאיה קיי מגיבה לסערה: "הסבירו לי ואז הבנתי"

לאחר אמירתו של אלישע בנאי בתוכנית הבוקר של ניב רסקין "אתמול עשיתי עם מאיה קיי" שעוררה סערה ברשת, מאיה קיי נשאלה על התקרית ואמרה: " זה בסדר גמור, מצחיק. סתם יצאו עליו"
מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
בתחילת השבוע, כחלק מקידום העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", הזמר שיקח חלק בעונה, אלישע בנאי, התראיין בערוץ 12 במסגרת תוכנית הבוקר של ניב רסקין. לקראת סוף הראיון, בנאי סיפק בדיחה פרובוקטיבית שעוררה סערה ברשת. 
רסקין ביקש מבנאי שיתראיין בפתיחות: ״תן, תן אתה משחק לי בונקר תדבר פתוח״. מה שגרם לבנאי להגיד את הבדיחה השנויה במחלוקת: ״אתמול עשיתי עם מאיה קיי (הכוונה לקיי - סמים) סתם, סתם״. רסקין שנראה שלא אהב את ההלצה: ״חצי, חצי מצחיק״. אתמול, מאיה קיי בעצמה התראיינה לישראל בידור ונשאלה על התקרית ואמרה "הייתי בחזרות קלטתי את זה רק יום אחרי זה, זה בסדר גמור, מצחיק. הסבירו לי ואז הבנתי, אבל זה לא עליי, זה אלישע, הוא מצחיק. סתם יצאו עליו"
בנאי גם הוא התראיין באותו סרטון ואמר: "חדשות של אתמול, נקסט. משחק מילים דבילי. מאיה הייתה לידי והיא מושלמת". באותו ראיון עם רסקין, בנאי התנצל מיד על הבדיחה ואמר: ״שעה מוקדמת מדי בשבילי, אני מצטער, היה מצחיק אבל״
 
@israel_bidur משיב/ה ל-@♡מיכל♡ מה דעתכם❓👇 #מאיהקיי #אלישעבנאי ♬ צליל מקורי - ישראל בידור
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה