טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים: האם רן דנקר וסטפן בדרך לעונה הבאה של הריאליטי?

רמזים ראשונים לקאסט שיככב בעונה הבאה של ריאליטי הריקודים שמגיע הערב לסיומו. הפיינליסטים והרקדנים שיופיעו בגמר הנוצץ בחרו השבוע את הליהוקים המועדפים עליהם לעונה הבאה והצליחו לסקרן. מרגי ודנה פרידר, נא להתחיל להתאמן

מערכת ice |  1
סטפן לגר ורן דנקר (צילום אור דנון (דנקר) ואינסטגרם)
גמר רוקדים עם כוכבים, שישודר הערב (רביעי), גרם לכוכבי העונה הנוכחית ולרקדנים שימשיכו לעונה הבאה לתכנן קדימה. למרות שרשימות רשמיות של הכוכבים המלוהקים הבאים שיצטרפו לתוכנית טרם פורסמו, אתמול התקבלו רמזים מעניינים לגבי הקאסט הנוצץ הבא מצד הפיינליסטים של העונה.
סנה סוקול, שותפתו של טל מורד בעונה זו, ביקשה לרקוד בעונה הבאה עם רן דנקר. ג'וליה שחר, שרוקדת כעת עם דור הררי, מעדיפה את סטפן לגר שהוא "ליהוק מפחיד", לדבריה, או את מרגי. "הוא ממש ירחם על מי שיהיה איתי בסטודיו", הוסיפה שחר בחיוך בהתייחס לפרטנר הנוכחי שלה.
פיינליסטית העונה הזאת, לינוי אשרם, איחלה למנטור שלה, הרקדן רפאל פליישמן לרקוד עם דנה פרידר. מנגד, מאיה קיי, איחלה לבן זוגה על הרחבה, לוטם מדמוני, לרקוד עם השחקנית ניב סולטן או עומר נודלמן אותה היא מכנה "שכפול" שלה.
 
 
עד שזה יקרה, ארבעת הזוגות שיופיעו הערב בגמר וינסו לכבוש את המקום הראשון הם לינוי אשרם ורפאל פליישמן, מאיה קיי ולוטם מדמוני, דור הררי וג'וליה שחר, וטל מורד וסנה סוקול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סטפן היה כבר ברוקדים עם כוכבים בצרפת (ל"ת)
    סיוון 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור