תרבות ופנאי

מרגי חוטף מכה קשה: מדוע נאלץ לבטל את ההופעות הקרובות בישראל?

הזמר יהונתן מרגי נאלץ לבטל את שתי הופעותיו בבאר שבע ובחיפה, זאת בשל חוסר ביקוש לכרטיסים מצד המעריצים: "חשבתי שיהיה נחמד, אבל לאור התגובות שלכם לצערי הרב אני נאלץ לדחות את הדייט שלנו 
מערכת ice |  1
מרגי (צילום עדן שוחט)
הזמר האהוב יהונתן מרגי, חוטף מכה קשה אחרי שנאלץ לבטל שתי הופעות שאמורות היו להתקיים ב"טרמינל" בחיפה וב"מיוזיק סיטי" בבאר שבע, זאת בעקבות ביקוש דל לכרטיסים, כאשר המעריצים לא מתלהבים ולכן מרגי ביטל את שתי ההופעות - שלא יתקיימו כמתוכנן.
מרגי העלה אתמול (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו בישר על כך שהוא מבטל את שתי ההופעות הללו. אל הסטורי עצמו צירף מרגי תמונה שלו וכתב: "כמו בכל פעם שאני מגיע לארץ אני מנסה להיפגש עם כמה שיותר מכם בכמה שיותר מקומות, ואחרי שהכרטיסים לבארבי נגמרו, חשבתי שיהיה נחמד גם לראות אתכם בצפון ובדרום".
מרגי הוסיף ובישר כי "אבל מאז המצב ולאור התגובות שלכם, אני מבין שכרגע לא נוח לכם לצאת מהבית ואתם חוששים מאוד. גם אני. חיפה ובאר שבע, לצערי הרב אני נאלץ לדחות את הדייט שלנו ואני מבטיח שבביקור הבא שלי נעשה הכל כדי להיפגש ולשמוח שוב ביחד".
הסטורי של מרגי (צילום: האינסטגרם של יהונתן מרגי)
לסיום כתב כוכב הפופ הצעיר: "לכל רוכשי הכרטיסים, בקרוב תישלח הודעה מסודרת עם תאריך חלופי, ומי שירצה יוכל לקבל זיכוי. בארבי - אנחנו נפגשים כמתוכנן בתקווה שיהיה שקט ולא יהיו הפתעות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרגי
    סימה 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא ממש חתיך הורס
    סגור