טלוויזיה

דרמת ענק ברוקדים עם כוכבים: המועמדת לזכייה נפצעה

לינוי אשרם כי היא סובלת מהתכווצויות בשריר הירך שברגל שלה והיא פנתה לקבלת עזרה רפואית וטופלה באמצעות החדרת מחטים לאזור בו נמצא הכיווץ בשריר, באמצעות באולטרסאונד
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
דרמה גדולה לפני הגמר של רוקדים עם כוכבים בקשת 12. מבול הפציעות העונה לא נפסק והפעם הוא מצא גם את האלופה האולימפית לשעבר בהתעמלות, לינוי אשרם, שיומיים לפני רגע השיא של העונה נפצעה.
ברשתות החברתיות שלה, שיתפה אשרם כי היא סובלת מהתכווצויות בשריר הירך שברגל שלה. על פי TMI, היא פנתה לקבלת עזרה רפואית וטופלה באמצעות החדרת מחטים לאזור בו נמצא הכיווץ בשריר, באמצעות באולטרסאונד. 

אגב, אחרי הבהלה הגדולה שנרשמה בחצי הגמר של "רוקדים עם כוכביםבקשת 12. רגע אחרי שהוכרזו ארבעת הזוגות שעלו לגמר - לינוי אשרם ורפאל פליישמן, מאיה קיי ולוטם מדמוני, דור הררי וג'וליה שחר, וטל מורד וסנה סוקול, כאשר האחרונה פשוט לא עמדה במתח וקרסה על הבמה והתעלפה, כעת מתברר כי בגמר מחכה הפתעה גדולה מאוד ולא מארבעת הזוגות.
בפעם הראשונה, אחרי שנתיים שהיא רק מגישה את התכנית ושהיא אחרי ההיריון הראשון שלה, לוסי איוב מנחת 'רוקדים עם כוכבים' עומדת לקחת חלק מרכזי ביותר בשבוע הבא בגמר בקשת 12 כשתעלה בעצמה לרחבת הריקודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה