ויראלי

דרמת ענק לפני גמר רוקדים עם כוכבים: "משותקת ומוגבלת תנועתית"

השותף של מאיה קיי לריקודים, לוטם מדמוני חשף את הסיפור המלא על מצבה הפיזי בפוסט מרגש ברשתות החברתיות. הוא סיפר: "מאיה קמה בתחילת שבוע שעבר, שלושה ימים לפני שני נאמברים שיש לנו להציג – משותקת ומוגבלת תנועתית מהצוואר עד הגב התחתון, עם נאמבר טנגו שחייב להיות מוכן בזמן"
מערכת ice |  9
מאיה קיי ולוטם מדמוני (צילום רגב זרקה)
תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים 2024" מתקרבת לשיאה, כאשר הגמר הגדול עומד להתקיים בעוד עשרה ימים. אך מאחורי הזוהר והריקודים המרהיבים, מסתתר סיפור מרגש של התמודדות אישית וכוח רצון יוצא דופן. במוקד הסיפור עומדת מאיה קיי, אחת המתמודדות המובילות, שנאלצת להתמודד עם אתגר פיזי משמעותי בדרכה לגמר.
בחלקו הראשון של חצי הגמר, שהוקדש לשיריה של שרית חדד, בחרו מאיה קיי ובן זוגה לריקודים, לוטם מדמוני, לרקוד טנגו לצלילי "מרוץ החיים". בחירה זו התבררה כסמלית במיוחד לאור המאבק האישי של קיי. למרות הביצוע המרשים והשבחים מהשופטים, היה ברור כי משהו אינו כשורה.

לוסי איוב, מנחת התוכנית, חשפה טפח מהקושי כשאמרה: "מאיה לא הייתה במיטבה בימים האחרונים. את לא רצית שנדבר על זה, אני יודעת, אבל אני עדיין מרגישה צורך להגיד את זה - את גיבורה". דבריה של איוב גרמו לקיי להתרגש עד דמעות, חושפים את עומק המאבק שהיא מנהלת מאחורי הקלעים.
לאחר השידור, חשף לוטם מדמוני את הסיפור המלא בפוסט מרגש ברשתות החברתיות. הוא סיפר: "מאיה קמה בתחילת שבוע שעבר, שלושה ימים לפני שני נאמברים שיש לנו להציג – משותקת ומוגבלת תנועתית מהצוואר עד הגב התחתון, עם נאמבר טנגו שחייב להיות מוכן בזמן". למרות זאת, קיי סירבה לוותר. מדמוני המשיך: "אז עם שלוש זריקות ביום, כמויות של משככי כאבים והרבה כוח רצון שלא ראיתי כמותו – מאיה עושה את הנאמברים עם פוקר פייס ונותנת בראש".
סיפורה של קיי מדגים את המחיר הפיזי והנפשי שמשלמים המתחרים בתוכניות כאלה. זו אינה הפעם הראשונה שקיי מתמודדת עם פציעה במהלך התחרות. בעבר, היא נפצעה בקרסול במהלך חזרות, אך גם אז המשיכה להופיע למרות הכאב.
סיפור זה של התמודדות והתגברות מוסיף נדבך עמוק ואנושי לתוכנית הפופולרית. הוא מזכיר לצופים כי מאחורי הריקודים המרהיבים והתלבושות הנוצצות, ישנם אנשים אמיתיים המתמודדים עם אתגרים יומיומיים. הנחישות של קיי להמשיך למרות הקשיים מדגימה את הרוח הספורטיבית והמסירות הנדרשות להצלחה בתחרות שכזו.
בעוד הקהל ממתין בציפייה לחלקו השני של חצי הגמר ולהכרעה על העולים לגמר, סיפורה של מאיה קיי מזכיר לנו כי לעתים הניצחון האמיתי הוא בעצם ההתמודדות עצמה. כפי שסיכם מדמוני: "אנחנו לא מתכננים לעצור ומקווים שגם אתם, צריכים אתכם איתנו ביחד – עד הסוף".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מאיה
    רות יהל 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה ובריאות איתנה למאיה בעזרת השם.
    סגור
  • 6.
    ??
    מימי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לוסי לכי לעבוד ב144 רחלנית .נימרחת כמו מרגרינה.
    סגור
  • 5.
    מאיה הוכחת לעצמך ולכולנו כמה מדהימה את. שמרי על עצמך (ל"ת)
    אירית 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מה מדהים בזה? פשוט טיפשות
    לא קניתי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם המצב כל כך קשה שלא תתמודד אחרת למה לפרסם ולשתף?! חשוד בעייני
    סגור
  • 4.
    אסור לה להתמודד
    יעל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אסור להתמודד במצב בריאותי כזה. שתהיה בריאה ותפרוש מהתכנית.
    סגור
  • 3.
    "משותקת"??? משותקת היא כנראה לא. (ל"ת)
    מילה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • בדיוק
    בדיוק 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדיוק
    סגור
  • 2.
    בהצלחה בגמר. (ל"ת)
    מהממת 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שתעלה לגמר ותשחרר כי אין לי סיכוי אמיתי שם (ל"ת)
    אלדד 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור