טלוויזיה

קשת 12 תחת מתקפה קשה: "שיא הפח, ערוץ הופ 14 החדש"

בתוכנית הבוקר של קשת 12 בהגשתם של יואב לימור ונסלי ברדה החלו לאחרונה בפינה חדשה, בה מדיחים בכל פעם חבר כנסת אחד ומכניסים במקומו אדם אחר, כשלרה"מ נתניהו יש חסינות. הפעם בחרו בתוכנית להדיח את חבר הכנסת מיש עתיד, ולדימיר בליאק, שקיבל זאת בהומור. למרות זאת, חברות למפלגה נאור שירי, זעם: "להקיא"
מערכת ice |  2
יואב לימור ונסלי ברדה (צילום מסך קשת 12)
בתוכנית הבוקר של קשת 12 בהגשתם של יואב לימור ונסלי ברדה החלו בשבועות האחרונים עם פינה חדשה בשם "120 על 120", בה הם מדיחים חברי כנסת ומציעים מועמדים במקום, זאת מלבד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
בתוכנית ששודרה אתמול (שלישי) החליטו להדיח בקשת את חבר הכנסת מיש עתיד, ולדימיר בליאק, זאת לטובת הזמר עידן עמדי. בליאק העלה בעקבות כך ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא לקח את הדבר יחסים בהומור. למרות זאת, היו חברים ביש עתיד שממש לא אהבו את זה.
בליאק כתב על כך בחשבון הטוויטר שלו: "היום נפל דבר בישראל - חה"כ ה-119 הודח מהכנסת בתכנית הבוקר של ערוץ 12. רצה גורלי האכזר שאני אהיה המודח האחרון, למעט ראש הממשלה שקיבל חסינות. הודחתי ברוח טובה, בנימוק המשכנע כי "מדובר בח"כ טוב בסך הכל, אך היות ונתניהו הכניס את כולנו לבוץ, אז גם בליאק צריך ללכת".
 
"זה כמובן בסדר גמור, מה גם שהיה לי הכבוד להיות מודח למען גיבור ישראל עידן עמדי, שגם בזה אני תומך בכל ליבי. יחד עם זאת, חייבים לציין כי בחירתו של עידן עמדי לכנסת תשאיר חור גדול בזמר הישראלי, שאינני מתחייב ומסוגל למלא".
מי שפחות אהב את זה הוא חבר הכנסת מיש עתיד נאור שירי, שהעלה ציוץ תוקפני מאוד כלפי קשת 12 והשווה אותם לערוץ 14: "במסגרת פינת הפח השבועית פתחתי ערוץ 12+2=14. שוב הפינה היומית חוזרת. ׳120 על 120' סיימו היום את הפינה המזעזעת הזו עם הדחתו של ח״כ ולדימיר בליאק, הלוחם הכי משמעותי בוועדת הכספים, זוכה אות אביר איכות השלטון, רואה חשבון, משפטן, בן אדם זהב, עם הטיעון של לי גת (מי את?) "הוא בסה״כ די אופוזיציונר ברמ״ח אבריו, הוא מתבטא ועוסק בדברים שאנחנו לא שומעים"".
"קצרה היריעה מלשבח את ח״כ בליאק שמקבל מהקואליציה ומהאופוזיציה שבחים מקיר לקיר - מקצוען, חרוץ, עובד מהלב, מבין עניין, פרגמטי, ואורים ותומים בוועדת הכספים. קונצנזוס חד משמעי בוועדה החשובה הזו בכנסת. אבל שימו לב לשיא הפח בתוכנית הזו: ברה"מ לא נוגעים. ״אנחנו החלטנו״ ״בראש ממשלה נבחר אנחנו לא מתערבים״ ״הוא לנצח״ איזו רמה, מה זה הדבר הזה?".
עוד תקף שירי: "גם אם נזרום עם רמת ערוץ הופ 14 החדש, ראש ממשלה במדינת ישראל הוא קודם כל חבר כנסת, הרי אתם מחליפים חברי כנסת, לא? אז בו לא נוגעים? אני פשוט בהלם מהרמה של המגישים, דווקא אתם? יואב, נסלי? איך אתם ממשיכים עם הדבר הרדוד הזה? מקום מיוחד בדברי הימים של מדינת ישראל יהיה שמור לכם ולרמה המזעזעת של סדר היום שאתם מובילים. תקשורת במדינת ישראל 2024 - להקיא".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הטעות היתה לתת לנסלי ברדה במרושעת להנחות תוכנית (ל"ת)
    לורי שם טוב אמא רעה 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביש עתיד שניסו לסגור תחנת טלויזיה לא מקבלים ביקורת עליה (ל"ת)
    אלק דמוקרטים 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור