תקשורת ומדיה

יואב לימור ונסלי ברדה זועמים: "הזיה - האמת שזה מבהיל"

במסגרת פינת "המעקב היומי" בתוכנית הבוקר של יואב לימור ונסלי ברדה, השניים בחנו מה הסיוע שמעניקים חברי הכנסת והשרים לחטופים ומשפחותיהם. בעקבות תגובותיהם של השר אוריאל בוסו וחברי הכנסת יוליה מלינובסקי ובועז טופורובסקי, השניים הופתעו. נסלי ברדה: "האמת שזה מבהיל"
אפרת בבג'ני | 
יואב לימור ונסלי ברדה (צילום מסך קשת 12)
ביקורת חריפה הוטחה מוקדם יותר היום (שני) נגד השר אוריאל בוסו (ש"ס) ושני חברי כנסת מהאופוזיציה מצד מגישי חדשות הבוקר – יואב לימור ונסלי ברדה. במסגרת פינת "המעקב היומי" שמבצעים השניים בתוכנית הבוקר, בדקו מגישי תוכנית הטלוויזיה איזה סיוע מעניקים חברי הכנסת והשרים למען החטופים ומשפחותיהם. 
בעקבות כך, הפקת התוכנית פנתה לחברי הכנסת והשרים באותה שאלה - ותשובותיהם פורסמו בתוכנית. מטעם שר הבריאות אוריאל בוסו (ש"ס) לא התקבלה תשובה בנושא. נסלי ברדה, שהופתעה מאוד מחוסר שיתוף הפעולה של שר הבריאות עם אותה שאלה פשוטה, אמרה: "האמת שזה מבהיל, לא פחות ממבהיל".
חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד), סיפרה על פעילותה בנושא הסיוע לחטופים ומשפחותיהם ומטעמה נמסר: "נפגשת באופן רציף עם משפחותיהם של עודד ליפשיץ, שגב כלפון. מסייעת בכל מה שצריך למשפחות של שלומי זיו, עדן זכריה ז"ל ועמית בוסקילה ז"ל". לצד זאת, חה"כ שטרית הדגישה כי היא "מבקשת מכל מי שזקוק לסיוע ואוזן קשבת לפנות אליה, היא עומדת לרשות המשפחה". 
יו"ר האופוזיציה אופיר כץ (הליכוד), מסר: "קידם בהליך מזורז הצעת חוק פדויי שבי בכדי שיעלה השבוע לקריאה שנייה ושלישית. היה בניחום אבלים אצל משפחת בוסקילה ומשפחת גלרנטר. השתתף לבקשת המשפחות בפרויקט ה-VR המדמה את מנהרות החמאס". 
לאחר מכן, הציגו מגישי תוכנית הטלוויזיה את תגובתה של חה"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), אשר הפתיעה במיוחד. "לא עורכת פגישות אישיות עם משפחות החטופים, זה תפקיד השרים", כך נמסר מטעמה של חברת הכנסת. מטעם חה"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) נמסר: "לא מוכנים לפרט על פעילות הח"כ". אותן תגובות חריגות, הפתיעו מאוד את מגישי תוכנית הבוקר.
"חברים שימו את המפתחות. באמת, למה אתם שם? אני אומרת את זה הכי פשוט", כך תקפה נסלי ברדה את חברי הכנסת שלא חשפו את פעילותם בנושא. יואב לימור ציין מצידו: "אני אעשה את זה יותר קל, אני לא פונה לא אל יוליה ולא אל בועז".
לימור, שזעם על תגובתם חברי הכנסת, פנה לראשי המפלגות אביגדור ליברמן ויאיר לפיד ואמר: "הרי אתם האופוזיציה, אתם הרי מעבירים ביקורת כל הזמן על הקואליציה נכון? אז תראו איך חברי הכנסת שלכם מתנהגים. תעמידו אותם, תקראו אותם לסדר. האמת היא, שאני מתפלא על שניהם. ליברמן היה שר ביטחון, הוא יודע את הדברים. לפיד, הוא בא כל שבת להפגנה. איך חבר כנסת שלו מעז לענות כזה דבר?". 
ברדה הצטרפה לביקורת של חברה בתוכנית הבוקר ופנתה לחה"כ מלינובסקי: "זה הזוי בעיני התשובה שלך. התשובה שלך הזויה בעיני. גבירתי באמת, בכל הכבוד, קומי צאי לעבוד".
לאחר מכן, ברדה פנתה לשר בוסו ולחה"כ טופורובסקי: "חברים צאו לעבוד. תהיו שקופים ושימו את המפתחות. באמת בשביל מה הם קמים בבוקר לעבודה? אני לא מבינה, הם משולמים מכספי ציבור. זה המנדט שלכם לפגוש ולנסות לעזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה