תקשורת ומדיה

גיא לרר מפרגן לערוץ 12: "זה גדול יותר מתחרות, אגו ושיקולים מסחריים"

התחקיר המטלטל של רביב דרוקר על מירי רגב עורר סערה רבה ואף השפיע על ערוץ 12 לבצע תחקיר דומה. גיא לרר ציין כי על אף שענף התקשורת לא מתאפיין בהענקת שבחים למתחרים על עבודה עיתונאית מוערכת, חשוב לו לפרגן לחדשות 12.  גיא לרר: "לא מובן מאליו"

מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
כתבתו המטלטלת והמטרידה של רביב דרוקר במסגרת תוכניתו "המקור" בערוץ 13, עוררה סערה רבה בקרב המערכת הפוליטית ובקרב אנשי התקשורת הבכירים בערוצי הטלוויזיה השונים.
לטענת גיא לרר, מגיש תוכנית האקטואליה "הצינור" בערוץ 13, העבודה העיתונאית המאומצת הכוללת תחקיר מעמיק והנגשת המידע החשוב לציבור, בדרך כלל אינה מוערכת בקרב המתחרים בענף התקשורת הישראלי, אך לו חשוב לפרגן למתחרה של ערוץ 13. 
בציוץ שפרסם אמש (ראשון), התייחס לרר על "תחקיר מירי רגב" שנעשה על ידי המתחרה של ערוץ 13: "אני תמיד מקפיד לפרגן לעבודה עיתונאית מצוינת של מתחריי, אבל בגדול אין פירגון ואף להיפך". 
בהמשך הציוץ שפורסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), לרר ציין כי ענף התקשורת הישראלי סובל מאי פירגון והערכה בין ערוצי הטלוויזיה המתחרים בנוגע לביצוע עבודות עיתונאיות איכותיות ומוערכות אשר חושפות אישים בכירים במדינה. 
 
"הרבה פעמים יש התעלמות הדדית מרתיחה מעבודות חשובות למען הציבור". על אף אותו הלך רוח רעיל שמתקיים בענף התקשורת הישראלי, דאג לרר לשבח ולפרגן לערוץ המתחרה:  "על רקע זה חשוב לשבח מכל הלב את מתחרינו בחדשות 12 שהולכים על תחקיר מירי רגב בכל הכוח. הפרשנות שלי: אנשי תקשורת מבינים שהריקבון הממשלתי כל כך מסוכן בעת הזו - וזה, למרבה הצער, גדול הרבה יותר מתחרות, אגו ואפילו שיקולים מסחריים. עדיין, לא מובן מאליו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחרות?! כולכם יחד מכונת רעל אח גדולה. (ל"ת)
    מראה שעל הקיר 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כבר 5 שנים (ל"ת)
    לא רואה 12 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור