בארץ

ינון מגל חושף את ג'וש בריינר בטוויטר: "לטובת החישוב הכללי"

מגיש הטלוויזיה פרסם היום שני ציוצים של העיתונאי על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אחד מהשנה ואחד משנה שעברה. "יוצא מבית העלמין באשדוד מיואש כמו שלא הייתי מעולם"

מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)
כוכב הפטריוטים של ערוץ 14, ינון מגל, פרסם היום (שני), שני ציוצים של העיתונאי וכתב הפלילים של "הארץ" יהושע בריינר. בכותרת כתב מגל בהתרסה: "שני ציוצים בהפרש של שנה לטובת החישוב הכללי".
בציוץ הראשון, שנכתב על ידי בריינר ביום הזיכרון בשנה שעברה, האשים העיתונאי את איתמר בן גביר בכאוס בבתי העלמין ביום מורכב זה: "יצאתי מבין העלמין הצבאי בבאר שבע שבור. המקום המקודש הזה הפך מקום לריבים, לעימותים, לצעקות בין משפחות מעל קברי החללים".
עוד כתב בריינר: "רק בן גביר אשם בזה. הוא בחר לפורר את היום הזה בהגעתו השנויה במחלוקת. למרות שידע, למרות שיש טקס לחללי המשטרה, דווקא, בכוונה, להעמיק את הקרע לעיני המצלמות. לבכות".
גם השנה צייץ בריינר ציוץ דומה, שגם בו הוא מזכיר את השר לביטחון לאומי: "יוצא מבית העלמין באשדוד מיואש כמו שלא הייתי מעולם. כמות השנאה שהייתה בעיניים של אנשים כלפי משפחות ומכריהם שלא צעקו ולא אמרו מילה, רק יצאו מהמקום כשהם לבושים חולצה שחורה עם כיתוב להחזרת החטופים, היא אדירה, חלקם זוהו כי באו עם דגל".
 
עוד המשיך בריינר: "'משלמים לכם', 'המלחמה בגללכם', 'בוגדים', 'זבל' ועוד. אלימות ודחיפות בין קברים, קריאות נגד התקשורת ואין סוף קללות מחוץ לבית העלמין. נורא. הצליח לך איתמר, סחטיין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אובססיה
    שרי 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא עובר בלי טיפול רק מחמיר שנה הבאה והיה גרוע יותר אין לזה טיפול זאת תיסמונת קשה
    סגור
  • 2.
    דיי דיי
    פרח 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאס כבר מהשנאה הזו נמאס. יום קדוש היום יום קדוש
    סגור
  • 1.
    לא נסבול התנהגות לא מעבדת מאף צד זה לא
    אורי 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום של אף אחד למעט המישפחות השכולות הקדושות, זכותו וחובתו של כל אזרח לבוא ולכבד את המשפחות הקדושות, בשקט ובאופן מכבד... מציע למי שחושב לעשות פרובוקציות להפסיק מייד כי לא נסבול היום את השינאה
    סגור