רכילות עסקית

החשב הכללי, מנכ"ל מיקרוסופט ומגישת ערוץ 13: זה האירוע הנוצץ שהפגיש את כולם

נבו אבוטבול קרא את מחשבותיהם של מנכ"ל מייקרוסופט ישראל אלון חיימוביץ, החשב הכללי של האוצר יהלי רוטנברג, אשת התקשורת סיון כהן, ואיש העסקים דובי פרנסס, באירוע מיוחד שנערך עבור צמרת עולם העסקים. המנטליסט הצעיר: "אנשים מעוררי השראה"
מערכת ice | 
המנטליסט הצעיר נבו אבוטבול לצד מנהלי המכון סיון כהן ודובי פרנסס (צילום באדיבות שרית ולורנס)
המנטליסט הצעיר, נבו אבוטבול הופיע אמש (רביעי) באירוע ההשקה של המכון החדש ללימודי בינה מלאכותית, במלון קדמא שם האורחים שהו בלילה אחרי הכנס שנערך באוניברסיטת בן גוריון. נבו הוזמן להופיע בכנס אל מול נציגי האקדמיה וקרא את מחשבותיהם של אשת התקשורת, סיון כהן, שאף תשמש מנכ"לית המכון החדש.
בנוסף, קרא את מחשבותיהם של אלון חיימוביץ, מנכ"ל מייקרוסופט ישראל, החשב הכללי באוצר יהלי רוטנברג, ואיש העסקים דובי פרנסס, אשר המכון קם לנוכח שיתוף פעולה בינו לבין האוניברסיטה. נבו משתף: "כבוד גדול לקחת חלק באירוע מיוחד כזה ולהופיע מול קהל המורכב מאנשים המשמשים עבורי השראה". 
 
נבו אבוטבול, המשרת בצה"ל כמנטליסט הצבאי הראשון, בילה את החודשים האחרונים בהופעות בבסיסים ובמוצבים ברחבי הארץ, במטרה לעלות את המורל של החיילים בשטח. בשבוע שעבר חזר מסיבוב הופעות בארה"ב. אמנם נבו רק בן 20 אך הוא מחזיק בניסיון של יותר מעשור עם סיבובי הופעות ברחבי העולם מול קהל של אלפי אנשים (באירועים של FIDF וארגון ה-IAC) והופעות פרטיות למפורסמים כמו גל גדות. 
נבו עשה היסטוריה כאשר היה הישראלי הראשון שפתח קופות בדובאי עם סדרת המופעים הקבועה שלו-The Wonder Boy Show, שנערכה מדי סוף שבוע בדובאי במשך מספר חודשים לפני גיוסו לצה"ל. בנוסף כיכב נבו ברשימה הנחשקת 30under30 של מגזין Forbes, הופיע בתוכנית "Daily Pop" בערוץ E!, מול מיליוני צופים ברחבי ארה"ב שנדהמו מכישרונו, מרצה למבוגרים ואנשי חינוך על פיתוח תחושת מסוגלות והגשמת חלומות, ובעל סדרת פודקאסטים בשם Lead it המיועדת לבני נוער.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה