טלוויזיה

רומן "ברוקדים עם כוכבים"? הנשיקה שהותירה את המתמודדים בהלם

השמועות בנוגע לרומן בין טל מורד לבת הזוג שלו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" סנה סוקול עולים מדרגה, אחרי שנודע כי השניים התנשקו לעיניי המצלמות ושאר המתמודדים והשופטים במסגרת צילומי התוכנית
מערכת ice |  2
טל מורד וסנה סוקול (צילום רותם לבל)
טל מורד, מי שכיכב בעבר בריאליטי "הישרדות" שם הכיר ובהמשך גם יצא עם הדוגמנית מאיה קיי, משתתף בימים אלו בריאליטי הריקודים "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, בו אגב גם ממתמודדת האקסית שלו, מאיה קיי בעצמה.
מאז החלה התוכנית בקשת 12, לא מעט שמועות עלו בנוגע לרומן בין טל מורד לבת הזוג שלו לריקודים בתוכנית, סנה סוקול. וכעת, על פי דיווח דרמטי מאוד אתמול (שני) ב"ישראל היום", נראה כי הרומן בין טל מורד לסנה סוקול נחשף לכאורה באופן סופי.
על פי הדיווח, השניים התנשקו לעיניי המצלמות וכמובן לעיניי האקסית של מורד, מאיה קיי, מה שהשאיר את שאר המתמודדים והשופטים בהלם. אחד מאנשי הפקת התוכנית אף סיפר על המקרה הדרמטי ל"ישראל היום" ואמר: "זו הייתה נשיקה במסגרת הכוריאוגרפיה והריקוד שלהם".
כזכור, הדוגמנית קארין עליה, מלכת היופי של ישראל לשנת 2016 ויוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", עוקבת לאחרונה אחרי שפת הגוף של טל מורד והרקדנית שלצידו, סנה סוקול. 
כבר לאחר שצפתה בריקוד הבכורה שלהם בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ובראיונות שהגיעו אחריו, כתבה עליה: "בוקר טוב לכמה בשורות בארץ. אין כניסה למלדיביים, אייל ודניאל נפרדו, וזהו, ראיתי עוד פעם שטל וסנה מנסים להסתיר את הרומן המסעיר בראיונות אך ללא הצלחה". 
טל וסנה, שהכימיה ביניהם ניכרת לעין, מבלים יחדיו שעות רבות בסטודיו לריקוד במהלך השבועות האחרונים. במהלך ראיונות לתקשורת שעסקו ברומן אפשרי בין השניים, אמר מורד: "אנחנו תקועים בסטודיו, אחד בתחת של השנייה 24/7 כי זה מה שאנחנו צריכים לעשות". מורד הוסיף: "כיף לנו וטוב לנו, אנחנו באים נטו להתמקצע. כרגע כל דבר אחר סתם יסיט אותנו ויפריע לנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש לא מפתיע
    אולה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שני אנשים יפים צעירים ויצריים דבוקים זה לזה, פלא שזה לא קורה יותר
    סגור
  • 1.
    היא מפילה אותך בפח (ל"ת)
    פרסס 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור