ויראלי

טל מורד נתפס? "טל וסנה מנסים להסתיר את הרומן המסעיר"

למרות ההכחשות הנמרצות, הדוגמנית קארין עליה בטוחה כי טל מורד והרקדנית שלצידו, סנה סוקול, מסתירים רומן: "ראיתי עוד פעם שטל וסנה מנסים להסתיר את הרומן המסעיר בראיונות אך ללא הצלחה"
רוני שיינר | 
טל מורד וסנה סוקול (צילום רותם לבל)
הדוגמנית קארין עליה, מלכת היופי של ישראל לשנת 2016 ויוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", עוקבת לאחרונה אחרי שפת הגוף של טל מורד והרקדנית שלצידו, סנה סוקול. 
אמש, לאחר שצפתה בריקוד הבכורה שלהם בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ובראיונות שהגיעו אחריו, כתבה עליה: "בוקר טוב לכמה בשורות בארץ. אין כניסה למלדיביים, אייל ודניאל נפרדו, וזהו, ראיתי עוד פעם שטל וסנה מנסים להסתיר את הרומן המסעיר בראיונות אך ללא הצלחה". 

הסטורי שפרסמה קארין עליה (אינסטגרם)
טל וסנה, שהכימיה ביניהם ניכרת לעין, מבלים יחדיו שעות רבות בסטודיו לריקוד במהלך השבועות האחרונים. במהלך ראיונות לתקשורת שעסקו ברומן אפשרי בין השניים, אמר מורד: "אנחנו תקועים בסטודיו, אחד בתחת של השנייה 24/7 כי זה מה שאנחנו צריכים לעשות". מורד הוסיף: "כיף לנו וטוב לנו, אנחנו באים נטו להתמקצע. כרגע כל דבר אחר סתם יסיט אותנו ויפריע לנו".  
נזכיר, כי ברזומה הרומנטי של קארין עליה נמצאים אסי ישראלוף ("מה קשור") וג'וזי זירה, כך שמלכת היופי בדימוס מבינה דבר או שניים. האם היא צודקת הפעם? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה