תרבות ופנאי

כוכב רוקדים עם כוכבים חושף: "הייתי בדיכאון, התחלה של פוסט טראומה"

טל מורד, אשר לחם ברצועת עזה במהלך המלחמה, משתף כי לאחר שסיים את שירות המילואים הוא חווה תסמינים שכינה כ"התחלה של פוסט טראומה", הכוללים סיוטים בלילות, זיעה ועוד. "הייתי קם מוקדם, גם מהרגל אבל גם מסיוטים", שיתף
מערכת ice | 
טל מורד (צילום אינסטגרם/ טל מורד)
טל מורד, אשר משתתף בסדרה "רוקדים עם כוכבים" שעלתה השבוע לשידור בערוץ 12 (והציגה נתון רייטינג מרשים למדי), שיתף בריאיון ל-"mako" על תקופת המילואים שלו בזמן המלחמה, וכן על דרך ההתמודדות שלו עם התחושות שחזרו אליו משדה הקרב. "לא חושב נחשפים למה שאנחנו עוברים שם", שיתף.
מורד טען כי אחד הדברים שעזרו לו לחזור לשגרה היא עשייה של פרויקטים שונים, כדוגמת צילום הריאליטי בו הוא משתתף בימים אלו. "אני מצטלם לתוכנית, אני בעננים ובתקופה מדהימה בחיים". עוד הוא הסביר כי מבחינתו, החזרה לשגרה היא חלק מהטיפול ומהתרפיה שהוא חייב לעצמו.
עוד ציין הכוכב כי הוא הכיר לוחמים רבים אשר נהרגו בשדה הקרב, ואף שיתף כי לאחר שחזר מהמילואים הוא היה "בדיכאון קשה מאוד", ועישן הרבה. כמו כן, ציין כי אירועים שגרתיים כמו אדם שמדליק מצית יכולים להזכיר לו מאורעות שחווה במהלך הלחימה. "הייתי קם ממש מוקדם, גם מהרגל אבל גם מסיוטים שהשתלטו עליי. הייתי קם מזיע, כל הגוף שלי קר. זו הייתה התחלה של פוסט-טראומה מסוימת". עם זאת, הסביר כי כיום הוא כבר נמצא במקום אחר ושליו יותר, בעיקר בזכות הטיפול הפסיכולוגי אותו הוא לוקח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה