תרבות ופנאי

מאיה קיי בהלם: האם זו האהבה החדשה של האקס המיתולוגי? |צפו

נראה כי על אף הפרידה המתוקשרת מהדוגמנית מאיה קיי, טל מורד אינו מסתכל לאחור. בסרטון זוגי ומשעשע לצלילי שיר רומנטי, טל מורד והרקדנית סנה סוקול מרגשים את המעריצים ומעניקים תחושה כי בין השניים שוררים יחסי אהבה

מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
לאחר שבמהלך חודש ספטמבר האחרון הכריזה בת זוגו לשעבר, הדוגמנית מאיה קיי, על הפרידה הכואבת וציינה כי שרר בין השניים משבר עמוק, נראה כי בימים אלו השחקן והדוגמן המצליח, טל מורד, מאושר ואינו מסתכל לאחור. 
מורד, שמשתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, מתחרה מול לא מעט סלבס וביניהם האקסית המיתולוגית, הדוגמנית מאיה קיי. למרות שהשניים מרבים להתראות בחדרי החזרות, נראה כי מורד מסופק מהקשר החדש שלו עם שותפתו לתוכנית הריאליטי, הרקדנית סנה סוקול. 
בסרטון שעלה לרשתות החברתיות והפך לוויראלי תוך זמן קצר, השניים השתעשעו יחד ובכך העניקו למעריצים תחושה כי אולי נרקמת אהבה חדשה בין השניים. בסרטון שעלה לרשת החברתית "אינסטגרם" על ידי טל מורד, השניים נצפו מכניסים מקלות לניקוי אוזניים לפיהם לרקע צלילי השיר "LOVE" של הזמר מייקל בובלה. 
 
כזכור, בריאיון ל"מאקו סלבס", מורד וסוקול התייחסו לשמועות כי השניים מנהלים רומן מאחורי הקלעים. טל מורד הבהיר כי לא כך הדברים: "לי ולסנה כבר יש חברות שהיא מעבר, אני מדבר איתה על הכל, אני פורק איתה וצוחק איתה ובוכה איתה".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה