טלוויזיה

רומן ב"רוקדים עם כוכבים"? טל מורד חושף לראשונה את רגשותיו לסנה

מתחילת עונת ריאליטי הריקודים בקשת 12 לא פסקו השמועות על רומן שהתרקם בין הצמד טל מורד והרקדנית שעימו סנה סוקול. היום טען מורד כי אין רומן, אבל הודה כי כן יש ביניהם משהו אקסטרה
מערכת ice |  3
טל מורד וסנה סוקול (צילום רותם לבל)
מאז תחילת העונה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, צצו לא מעט שמועות עלו בנוגע לרומן בין טל מורד לבת הזוג שלו לריקודים בתוכנית, סנה סוקול. כזכור, מורד, מי שכיכב בעבר בריאליטי "הישרדות" שם הכיר ובהמשך גם יצא עם הדוגמנית מאיה קיי, משתתף בריאליטי הריקודים כאשר אחת המתמודדות מולו היא אותה מאיה קיי.
היום (חמישי) הגיע טל מורד לספרייה הלאומית בירושלים, שם הצטלם לקמפיין החורף של המותג רנואר. בריאיון ל"ישראל היום", נשאל הרקדן והדוגמן על השמועות לגבי הרומן בינו ובין סנה, והשיב בשלילה. ""אם היה משהו, למה שנסתיר?", אמר מורד, "אני לא בנאדם שמחפש כותרות, אנחנו טל וסנה. היא הרקדנית שציוותו לי ואני רוקד איתה ביחד, זה כל הסיפור".
יחד עם זאת, מורד גם לא הכחיש שיש לו רגשות לסנה: "כן יש אקסטרה, כי אנחנו בקשר מדהים והיא חברה טובה שלי ואני שרוף עליה", אמר.
אגב, בעוד מורד משתכר יפה בקמפיין לרנואר, גם בת זוגו לתוכנית, הרקדנית סנה סוקול, זכתה באחרונה בקמפיין אופנה ראשון, ותשמש כפרזנטורית לרשת SCOOP, לעונת סתיו-חורף 2024/5. סוקול תשלשל לכיסה לא פחות מ-150 אלף שקל עבור הקמפיין החדש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול כך יפים מתאימים ויזאלי .והשאר בינהם בהצלחה. בכול תחום
    סגור
  • 2.
    זוג מהמם! (ל"ת)
    נטשה 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אין ביניהם כלום יחולים על פרסום ומין (ל"ת)
    מורד קיי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור