טלוויזיה

הזוכה ברוקדים עם כוכבים חושף לראשונה: "לא חשבתי שאשתתף"

דור הררי סיפר על המילואים בצה"ל בטרם התכנית והעלייה לרחבה לאחר מכן: "לא חשבתי שאני אשתתף בתוכנית. הייתה לי התלבטות, כי זה אומר שאני אהיה מחויב למשהו, ואם יש מילואים, איך אעשה את זה? בסוף עשיתי גם וגם", ג'וליה שחר מאושרת: " מה הסיכוי שהמזל ישחק לי פעמיים ואצא בעונה אחת עם אהבת חיי ובשנייה עם זכייה?"
מערכת ice | 
דור הררי (צילום מסך קשת 12)
אחרי שניצחו את העונה המרתקת של "רוקדים עם כוכבים", בקשת 12 דור הררי וג'וליה שחר הרקדנית המקצועית שליוותה את השחקן כל העונה, מסרבים לקום מהחלום. בראיון לגלית ואילנית בקשת 12, הם סיפרו על הדרך המופלאה שעברו עד הזכייה בתואר.
שחר סיפרה על הזכייה בבן זוג בעונה הקודמת ובזכייה בתחרות עכשיו: "אחרי העונה הקודמת אמרתי לעצמי 'טוב, אי אפשר להתעלות על זה, יצאתי עם אהבת חיי, אני גרה איתו באותו בית, בחיים לא הייתי מאושרת ככה, הגענו לרגע לפני הגמר, חשבתי שאני עשיתי את שלי בתוכנית הזאת וזהו. ואז הגעתי לעונה הזו, דור נכנס בדלת ואני אומרת 'אוקיי, יש לי סיכוי לנצח'. אבל גם אז, עד הרגע האחרון, בגמר, חשבתי מה הסיכוי שהמזל ישחק לי פעמיים ואני אצא בעונה אחת עם אהבת חיי ובעונה שנייה עם זכייה? אז הנה זה קרה, אני עוד לא מעכלת".

הריי אמר לי: "הכל היה שם, הקונפטי וג'ולס. פתאום מישהו תופס אותי, אני מסתובב וזה יוגב, נותן לי מונולוג עם דמעות בעיניים, ראיתי כמה הוא אוהב אותה, ויודע כמה זה חשוב לה. גם ברגע הזכייה הייתי תקוע על ג'וליה, כמה קשה היא עבדה, היא שלוש עונות ואני רק אחת".
המילואים בצה"ל בטרם התכנית והעלייה לרחבה לאחר מכן: "לא חשבתי שאני אשתתף בתוכנית. הייתה לי התלבטות, כי זה אומר שאני אהיה מחויב למשהו, ואם יש מילואים, איך אעשה את זה? בסוף עשיתי גם וגם. אנחנו מדברים הרבה על המעבר המטורף הזה בין להיות לוחם בעזה, לבין הדבר הכי נוצץ בעולם, יש גם את הנפש שנשארת עם הצוות שלי, כשאני חוזר מהמילואים אני על קצה הכיסא, כל הזמן מודאג ממה שקורה ואם צריך לקפוץ. מצד שני, כל ריקוד שעשינו, היה פשוט זכות להגשים את הדבר הכל כך בסיסי הזה, לנוע בחופשיות ולהזיז את הגוף. זאת הייתה מתנה אדירה בשבילי, וג'וליה העניקה את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה