תרבות ופנאי

סנה סוקול על טל מורד: יש בינינו חיבור שהוא מעבר. זה לא בא בטוב למאיה

סנה סוקול, הפרטנרית של טל מורד ב"רוקדים עם כוכבים", יצאה מתוכנית הריאליטי טעונה: "עברתי תקופה לא קלה בכל הדבר הזה שנקרא 'רוקדים עם כוכבים'... לטל ולי יש כימיה שאי אפשר לתמצת במילים... הרגשתי שלמאיה לא נוח כל המצב". האם מורד וסוקול גרים כבר יחד?

מערכת ice |  8
טל מורד וסנה סוקול (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של רוקדים עם כוכבים dancing.with.stars.il@)
המשולש הרומנטי שליווה את אחת התוכניות הנצפות בישראל, "רוקדים עם כוכבים", ממשיך להעסיק את המשתתפים גם אחרי הגמר הגדול. סנה סוקול, שהגיעה עם הפרטנר שלה, טל מורד, למקום הרביעי, והתחרתה באקסית שלו, מאיה קיי, הגיבה אמש לשמועות על זוגיות בינה לבין מורד בראיון שהעניקה ל"ערב טוב עם גיא פינס".
"אני לתוכנית הזאת נכנסתי כשהייתי בסיום זוגיות והדבר האחרון שחשבתי עליו זה לפתח זוגיות עם מישהו אחר. הכרתי את טל ונכון שיש בינינו איזשהו חיבור שהוא מעבר, יש כימיה שאי אפשר לתמצת אותה במילים", רמזה סוקול והמשיכה: "לבוא ולהגיד לך שזה קשר רומנטי? בוא נגיד שאם נחליט להיות בזוגיות או לא נחליט להיות בזוגיות, זה בינינו. אני בחיים שלי לא שוללת כלום".
סוקול הכחישה את השמועות שהשניים גרים יחד, אך הסבירה שהיא קפצה לבית הפרטנר לשתות קפה: "אני יכולה לעשות מה שבא לי. טל יכול לעשות מה שבא לו".
הרקדנית המשיכה וחשפה את מה שהיא חוותה מאחורי הקלעים מהאקסית של מורד, מאיה קיי: "נחשפתי לצדדים קצת פחות נעימים ממאיה כלפיי, אם זה לדבר איתי ולא לדבר איתי. חטפתי המון אש. מאיה היא ילדה מדהימה, בחורה מוכשרת ברמות אבל אני לא אשקר לך שהחיבור שלי איתה... חטפתי ממנה קצת נקודות לא נעימות. ממאיה הרגשתי טיפה שלא נוח לה כל המצב הזה, זה לא כ"כ בא לה בטוב... ברור שזה מעליב".באשר לתוכניות לעונה הבאה, סוקול כבר החליטה שהפרטנר המועדף עליה הוא רן דנקר, איתו לדבריה לא יווצרו שמועות על רומן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חמודית
    אאאא 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי טל ובנה יכולים להיות זוג מדהים. ומאיה לא יכולה להציק או לזרוע רעל נגד סנה . סנה נדירה באדיבות שלה ובאישיות היוצאת דופן. טל שלא תפספס כן....
    סגור
  • 6.
    חי
    לימור 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד ערקי מכוער משחק אותה בראד פיט עם מקל לא נוגעת בו
    סגור
  • 5.
    זוג לא סוג? זה שלהם!!! (ל"ת)
    אורלי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    היה בניהם קשר, היו זוג. בכל בידיו של טל (ל"ת)
    א.א.חיפה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    סנה מלכה אמיתית
    אאוץ 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מקווה מאוד שאת לא ביחסים עם הכפרי ....לך מגיע מלך אמיתי כיאה למלכה.
    סגור
  • 2.
    סנה תתעלמי מרעשי הרקע, שנובעים
    מל 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאי יכולתם של אנשים להכיל את הקשר שבינך לבין טל. המשיכי לנהוג בדרכך הנבונה. את נמצאת באלף רמות מעל כל הצצקס הצעירות, שעולמן ריק.
    סגור
  • קינאה
    תמי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מייה פשוט קנאית היתה עם טל נגמר שלום ,נגמרנכול אחג ממשיך הלאהההה
    סגור
  • 1.
    מותר גם להגיד תודה
    ישראלית 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סנה יקירה, ראינו כולנו איך נאחזת במאיה קיי כשלא הרגשת טוב בעת שהודיעו על העולים לגמר, ואיך היא תמכה בך ללא שום חשבונות או עלבונות. זה היה יפה מאוד מצידה ולאחר אירוע כזה היה ראוי להניח בצד את כל החישובים ו!פרשנויות ופשוט להגיד לה, מהמקום הכי אישי ואנושי, תודה.
    סגור