ויראלי

כוכב רוקדים עם כוכבים נפרד בדמעות: "הדוגמן שלי הלך לעולמו"

טל מורד שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות: ״לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הדוגמן שלי הלך לעולמו השבוע. זה לא ייאמן כמה כלב זה החבר הכי טוב. מרגיש כאילו לקחו לי חלק מהלב. אוהבים אותך תמיד ג׳וי״.
מערכת ice |  2
טל מורד וסנה סוקול (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של רוקדים עם כוכבים dancing.with.stars.il@)
כוכב הישרדות לשעבר טל מורד, שעד לא מזמן חרך את הרחבה בתכנית ״רוקדים עם כוכבים״ בקשת 12 ושמו נקשר בלא מעט קשרים רומנטיים במסגרת הריאליטי, בישר בדמעות כי הוא נפרד מהכלב המשפחתי ג'וי, שמשפחתו איבדה בסוף השבוע האחרון.
מורד שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות: ״לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הדוגמן שלי הלך לעולמו השבוע. זה לא ייאמן כמה כלב זה החבר הכי טוב. מרגיש כאילו לקחו לי חלק מהלב. אוהבים אותך תמיד ג׳וי״. 

יש להזכיר כי מורד סיים את הריאליטי של קשת 12 במקום הרביעי כשהגיע אל הגמר הגדול של ״רוקדים עם כוכבים״. אך היו שמועות כי מערכת היחסים עם הרקדנית המקצועית שליוותה אותו, סנה סוקול הייתה רעה מאוד וקרה. 
על פי TMI: "היחסים בין מורד לסוקול נגמרו באווירה עכורה, על אף הזוגיות הפוטוגנית שהציגו. על פי מקורבים, המצג החברתי לא היה יותר ממשחק שהפגינו מול המצלמות, כשבפועל היו יחסים קרים ומנוכרים בין השניים לקראת סוף התחרות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבה צהובה
    אורנית 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה גם בזמן שהוא מביע כאב על האובדן שחווה אתם צריכים לדחוף משהו שלא קשור וללכלך העיקר לפזר רעל?
    סגור
  • 1.
    רוקדים עם כוכבים
    סימה 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרו ברוך
    סגור