משפט

אייל ברקוביץ' יתבע את כוכבת האח הגדול? דורש 50,000 שקל פיצוי

בלעדי: לאחר שכתבה בטוויטר: "ליאור ברקוביץ ברח מהטוויטר כי החותן של אחותו ריגל לטובת איראן ונתפס לפני שהצליח לרצוח את ראש הממשלה או הרמטכל. משפחה של בוגדים", רונית הביביסטית קיבלה מכתב התראה לפני תביעה ממגיש רשת 13 ובנו ליאור ברקוביץ', עם דרישה לפיצוי בטרם התקדמות לתביעה
כפיר אדר |  1
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
אייל ברקוביץ' מוריד את הכפפות ושולח הערב (ראשון) מכתב התראה לפני תביעה לאושיית הטוויטר וכוכבת האח הגדול לשעבר רונית הביביסטית, עם דרישה לפיצוי לטובת פשרה של 50 אלף שקל. עוה״ד אסף שרעף וטליה שחר מייצגים את 'הקוסם' במהלך ואת בנו שגם הוא מצטרף לתביעה.
על פי מכתב ההתראה טרם נקיטת הליכים משפטיים שהגיע בלעדית לידי ice, מציינים עורכי הדין שרעף ושחר, שמייצגים אנשי תקשורת בכירים, בין הייתר, גיא פלג, אוהד חמו, דפנה ליאל, עמליה דואק, יוסי אלי, בשם הברקוביצ'ים: "ביום 19.9.24 בשעה 12:55 פורסם על ידך ברשת החברתית "Twitter", תחת שם משתמש הנושא את שמך "רונית הביביסטית" - habibistit@, כדלהלן: "ליאור ברקוביץ ברח מהטוויטר כי החותן של אחותו ריגל לטובת איראן ונתפס לפני שהצליח לרצוח את ראש הממשלה או הרמטכל. משפחה של בוגדים".

עוד נטען: "בנוסף לפרסום המבזה הראשון שפורסם על ידך, פורסם על ידך תגובה נוספת ביום 19.9.24 בשעה ,12:57 ברשת החברתית "Twitter", כדלהלן: "למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ?" תגובתך זו נכתבה בפוסט שנכתב על ידי ביני אשכנזי, ובו נכתב: "הותר לפרסום כי מרדכי ממן בן 72 מאשקלון הוא הנאשם בפרשה הביטחונית שפורסמה הבוקר. הפרסומים המבזים פורסמו על ידך קבל עם ועדה, והובילו לתגובות שטנה רבות כנגד מרשינו. הפרסומים אף זכו לחשיפה גדולה, אשר גרמו להשפלה ופגיעה קשה עבור מרשינו".
במכתב טוענים: "הדברים חמורים במיוחד לאור העובדה כי הפרסומים נעשו על ידי אישה מוכרת בתעשיית הבידור, בין היתר, השתתפותך בתכנית טלוויזיה המוכרת "האח הגדול". בפרסומים המבזים אשר פורסמו על ידך, הבעת לשון הרע במישרין ובמשתמע כנגד מרשינו, תוך שהנך מגנה אותם ופוגעת בשמם הטוב. בפרסומים המבזים שפורסמו על ידך, הצגת את מרשינו כמי שקשורים באדם אשר "בוגד", "מרגל" בעמו ובמדינתו, ואף הצגת את מרשינו כ"משפחה של בוגדים", וכל זאת בעת מלחמה ובעת מתקפה נרחבת כנגד מדינת ישראל".

עוה״ד אסף שרעף וטליה שחר, פרטי
"יובהר בזאת כי, במעשיך פגעת בשמם הטוב של מרשינו, בעיסוקם ובמשלח ידם, גרמת והובלת מסע הסתה נגד מרשי נו, דבר המסכן את ביטחונם האישי ובטחון בני משפחתם. בפרסומים המבזים אשר פורסמו על ידך, עברת הלכה למעשה על חוק איסור לשון הרע שמאפשר למרשינו לתבוע סך של 71,990 שקל ללא הוכחת נזק, ואם מוכח כי הפרסום נעשה בכוונה לפגוע / להשפיל / לבזות, ניתן לתבוע את כפל הסכום, שהינו הסך של 143,980 שקל".
לסיום הציגו את הדרישות: "לאור כל האמור לעיל, הנך נדרשת להסיר, לאלתר, את מלוא הפרסומים המבזים שפורסמו על ידך ברשת החברתית "Twitter" שנית, הנך מתבקשת בזאת לפעול להוצאת הודעות התנצלות בטוויטר לאור ההשפלה והפגיעה שעברו מרשינו בגין פרסומך ופגיעתך בשמם הטוב. בנוסף לאמור לעיל, לצרכי פשרה בלבד, הנך נדרשת בזאת לשלם למרשנו פיצוי כספי בסך של 50,000 שקל. הפיצוי הכספי האמור לעיל, הינו לצרכי פשרה בלבד, וזאת לצורך סיום המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט, כך שלא יהיה באמור למנוע ממרשינו לתבוע את מלוא הסעדים הכספיים המגיעים להם על פי הדין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל ברקוביץ
    אני 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בהצלחה בתביעה. חזק ואמץ
    סגור