טלוויזיה

אייל ברקוביץ' מבקש עזרה: "להתפלל לרפואה שלמה"

ברקוביץ' שיתף סטורי עצוב במיוחד עבור ילדה שמצבה הבריאותי לא טוב וכתב: "אילה בת גל זקוקה לרחמי שמיים. בבקשה להתפלל לרפואתה השלמה!!! כל המתפלל על חברו נענה תחילה", הוא גם הוסיף ציטוט מתוך שיר למעלות לרפואתה
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90)
בזמן שבעולם הכדורגל הישראלי מתרחשת דרמה מרתקת, כאשר אייל ברקוביץ', אחד מגדולי הכדורגלנים בתולדות המדינה, נמצא על סף רכישת מועדון הפועל רמת גן. נראה שהוא בכלל עסוק במטרות נעלות יותר - סיוע.
ברקוביץ' שיתף סטורי עצוב במיוחד עבור ילדה שמצבה הבריאותי לא טוב וכתב: "אילה בת גל זקוקה לרחמי שמיים. בבקשה להתפלל לרפואתה השלמה!!! כל המתפלל על חברו נענה תחילה", הוא גם הוסיף ציטוט מתוך שיר למעלות לרפואתה.

בחזרה לכדורגל, הדרך להשלמת העסקה עדיין רצופה מכשולים. האתגר המרכזי העומד בפני ברקוביץ' וצוותו הוא השגת הסכמתם ותמיכתם של ראשי הערים רמת גן וגבעתיים - כרמל שאמה הכהן ורן קוניק בהתאמה. תמיכתם של ראשי הערים חיונית לא רק בשל התמיכה הכספית המשמעותית שמעניקה עיריית גבעתיים למועדון (מעל מיליון שקל), אלא גם בשל הצורך במתקני אימונים ותשתיות נוספות.
המורכבות הפוליטית והכלכלית של העסקה מדגישה את האתגרים הייחודיים בניהול מועדון כדורגל בישראל, שם הקשר בין הספורט, הפוליטיקה המקומית והכלכלה הוא הדוק במיוחד. מאחורי הקלעים, המרוץ לרכישת הפועל רמת גן מתחמם, כאשר גם איציק ניסנוב, דמות מוכרת בעולם הכדורגל הישראלי, עדיין מביע עניין ברכישת המועדון. 
בעוד שגורמים בכירים במועדון מביעים אופטימיות זהירה לגבי סיכויי העסקה עם ברקוביץ' לצאת לפועל, הם גם מכירים במורכבות התהליך ובמכשולים העומדים בדרך. ההתפתחויות הקרובות בסאגה זו צפויות להיות מכריעות לא רק עבור עתידה של הפועל רמת גן, אלא גם כמקרה מבחן לדינמיקה המשתנה של בעלות על מועדוני כדורגל בישראל. הצלחתו של ברקוביץ' בהשלמת הרכישה ובהובלת המועדון לעידן חדש של הצלחה עשויה להוות מודל לחיקוי ולהשראה עבור מועדונים אחרים המתמודדים עם אתגרים דומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה