ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' מאיים בתביעה: "בסוף היא תתאבד בגללי"

אחרי שרונית הביביסטית טענה כי מוטי ממן, איש העסקים הישראלי שנתפס אחרי שתכנן להתנקש בראש הממשלה וא החתן של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ' עלה למתקפה, ובהמשך איים לתבוע אותה: "רוניתוש על טעויות משלמים תכיני את הכסף"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אחרי שרונית הביביסטית טענה כי מוטי ממן, איש העסקים הישראלי שנתפס אחרי שתכנן להתנקש בראש הממשלה בנימין נתניהו הוא החתן של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', בנו של הקוסם, עלה למתקפה קשה נגדה.
מיד לאחר פרסום הידיעה, רונית הביביסטית, העלתה טענה הזויה שאינה נכונה בשום צורה, במסגרתה הגיבה בטוויטר לציוץ בנושא, וכתבה: "למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ'?".
תחילה, ליאור ברקוביץ' התפוצץ עלייה וכתב: "הבן אדם המכוער הזה מפיץ שקרים נגד אבא של בעלה של אחותי ואני לא אשב בשקט אני לא אתבע אותך על שקרים אבל אני אדאג שאת תשטפי לי את האוטו עם הלשון ימסכנה".
אלא שבהמשך, נודע כי ברקוביץ' אכן שוקל לתבוע את רונית הביביסטית, והוא אף העלה מספר ציוצים נוספים בהם כתב: "השאלה אם לתבוע אותה או לא? מצד אחד באלי לגמור אותה מצד שלי מרחם על המשפחה שלה שיצטרכו לשלם עליה ויפשטו רגל ותסביכים ובסוף היא תתאבד בגללי בקיצור אני אחשוב על זה".

בהמשך, כתב: "טוב אז קבעתי פגישה ליום ראשון בבוקר עם אחד מהעורכי דין הכי חזקים בארץ לתביעות דיבה. בהצלחה רוניתי סבתאלה חמודה ומסכנה את עוד יכולה להוציא ציוץ שאת מצטערת שרשמת את כל השקרים ואני אחשוב על זה אולי. רוניתוש על טעויות משלמים תכיני את הכסף". אגב, בהמשך רונית הביביסטית מחקה את הציוץ.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התבלבלו לי הברקוביצים.
    יגאל 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הו איז הו?
    סגור