ויראלי

אנה ארונוב לא ויתרה לרוכב הקורקינט: "כל הדרך בספרינט אחריו"

כוכבת הענק אנה ארונוב שמשתפת לא מעט מחייה הפרטיים בחשבון האינסטגרם שלה, תיעדה את עצמה כשהיא רצה ברחובות העיר אחרי רוכב הקורקינט ש"מרביץ מהירות". מה הוא הרוכב המהיר?
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום מתוך האינסטגרם של aronovanna)
מי שרק לאחרונה סיימה עונה נוספת של הפורמט האהוב "רוקדים עם כוכבים", כאשר הייתה אחת מצוות השופטים, הפכה לאחרונה למעין כוכבת רשת והיא מרבה לשתף את עוקביה בסדרות סטורי'ז ופוסטים רבים, מחייה הפרטיים.
אתמול (חמישי) העלתה אנה ארונוב סרטון בסטורי שלה באינסטגרם, בו היא תיעדה את עצמה פותחת בריצה ברחובות תל אביב, אחרי רוכב קורקינט מהיר וניסתה להשיג אותו. הרוכב אחריו נאלצה לרדוף בריצה, היה לא אחר מאשר בנה המשותף שלה ושל בעלה אייל, אדם.
"מי אמר שלא חזרתי לרוץ? אדם מרביץ מהירות על הקורקינט, אני כל הדרך בספרינט אחריו", כתבה אנה ארונוב לצד הסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו תיעדה את רגעי המרדף שהתרחש לאור יום.
 
מתוך האינסטגרם של aronovanna

"הוא מחזיר אותי לכושר" אומרת ארונוב במהלך הריצה המתועדת ונראה כי היא באמת נאלצה להתאמץ על מנת לתפוס את בנה על הקורקינט המהיר. זאת היא אומרת תוך כדי שהיא מתנשפת לאור המאמץ.
פוסטים רבים של ארונוב הופכים לסערות רשת לא קטנות, כמו הסיפור שחשפה באומץ מילדותה. כזכור, היא פרסמה איזה עונש היא קיבלה בתור ילדה בברית המועצות, כפי שאמה סיפרה לה. לאחר שהסיפור עורר סערה היא נאלצה לפרסם סרטון נוסף בו היא מסבירה את עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה