תרבות ופנאי

חנן בן ארי מודה בכאב: "הנשמה שלי זקוקה לזה דחוף"

במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, התייחס חנן בן ארי למותו הטרגי של אביב ברעם, המפיק הטכני שלו שנהרג בעוטף עזה. הזמר האהוב פרסם קטע מתוך הופעתו שנערכה ב-6 באוקטובר וכתב: "פעם אחרונה שראינו את אביב שלנו"

מערכת ice | 
חנן בן ארי מתארח בכוכב הבא (צילום קשת 12)
חנן בן ארי הפתיע את מעריציו כאשר הודיע כי הוא ואשתו החליטו לפרק את החבילה ולהתגרש. רק בחודש שעבר הוא הודיע למעריציו כי בעקבות אותו מהלך דרמטי, הוא עבר לגור לבד בדירה חדשה
כעת, הזמר האהוב עולה שוב לכותרות והפעם בהקשר אחר לגמרי. במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, פרסם חנן בן ארי קטע מתוך הופעתו בתל אביב שנערכה ב-6 באוקטובר, יום לפני מתקפת הפתע של חמאס.  
בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב חנן בן ארי בכאב על אביב ברעם, המפיק הטכני שלו אשר נהרג בעוטף עזה בעת שלקח חלק בכיתת הכוננות בכפר עזה: "בדיוק לפני שנה, ברידינג 3, פעם אחרונה שראינו את אביב שלנו".


(צילום: hananbenariofficial@)
בן ארי הדגיש כי המופע הקרוב, אשר יתקיים בעוד ארבעה ימים, מוקדש לאביב ברעם ז"ל, המפיק הטכני האהוב אשר עבד יחד איתו.  "בחמישי הקרוב 10.10 חוזרים לרידינג למופע עמידה. הנשמה שלי זקוקה לזה דחוף. אחר כך מוזמנים לזרום לסליחות, הכל מוקדש לאביבי", כתב חנן בן ארי. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה