תרבות ופנאי

חנן בן ארי מתגרש ומתחיל לחיות כרווק: הצעד הדרמטי החדש שלו

הזמר שהודיע על גירושיו בחודש שעבר משתף את הצעד הבא בחייו החדשים וחשף זאת בהופעה בפני הקהל
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום דניאל כהן)
חנן בן ארי הטיל פצצה כשהודיע על גירושיו מאשתו ואם ילדיו הדסה בן ארי. אתמול (שני) הוא שיתף את הקהל שהגיע להופעה שלו ברעננה כי עבר לגור בדירה חדשה.
"לפני שבוע עברתי לבית החדש שלי", אמר בן ארי במהלך ההופעה, כפי שפרסם ערן סויסה באתר For Real. בהמשך סיפר חנן בן ארי בהומור כי כבר הספיק תוך כמה ימים להיפצע באצבעותיו במהלך ניסיון לחתוך סלט. בן ארי הודה לנגנים שמלווים אותו בתקופה הרגישה הזו, וסיפר לקהל באמפי ברעננה שהאנשים האלה נמצאים בקרבתו גם בחייו הפרטיים.
נזכיר כי חנן בן ארי הודיע על גירושיו לפני חודש בחשבון האינסטגרם שלו. בן ארי פתח והסביר: "אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו ונאבקנו עד הסוף. יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפסדנו. אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה".
עוד המשיך: "התחתנו בני 20 והבאנו יחד לעולם שבעה ילדים מופלאים, אנחנו אומרים תודה לאלוהים על כל רגע במסע המשותף שלנו וסומכים עליו שהוא כותב עבורנו את התסריט המדוייק ביותר".
בן ארי הסביר: "אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות. לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של נסיונות, והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשניה את כל הטוב שבעולם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואחרי זה יהיה צעד דרמטי נוסף
    ברונו 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ישתמש בשירותים בבית החדש
    סגור