תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 חושפת לאן היא נעלמה: "אחלה מקלט"

דפנה ליאל, הפרשנית הפוליטית של חדשות 12, החליטה לעשות הפסקה קלה מהעבודה האינטנסיבית ובימים אלה היא נופשת ביעד מסתורי באיטליה. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "בקיצור אחלה מקלט"

מערכת ice |  1
כתבת חדשות 12, דפנה ליאל (צילום מסך קשת 12)
לאחר שהתייחסה להצטרפותו של העיתונאי אלמוג בוקר, אשר שימש ככתב הדרום של חדשות 13, אל צוות הכתבים של חדשות 12 וציינה בגאווה כי "הבוסים שלי שיחקו אותה", דפנה ליאל עולה שוב לכותרות.
הפרשנית הפוליטית של חדשות 12 אשר משמשת לעיתים כמגישה המחליפה בחברת החדשות, העלתה לא מעט סטוריז לרשת החברתית אינסטגרם וחשפה כי בימים אלה היא נופשת באי בוראנו שבאיטליה, אזור הכולל חמישה איים בצפון-מזרח הלגונה של ונציה. 
לצד התמונה ששיתפה עם עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם, כתבה דפנה ליאל: "זו בוראנו המהממת. שעה וחצי הפלגה מוונציה. לא פחות קסומה, פחות עמוסה והרבה יותר זולה". 

(צילום: daphna_liel@)
לאחר לא מעט תמונות מרהיבות שמתעדות את יופיו של האי בוראנו, ליאל העלתה סטורי נוסף ובו כתבה: "בקיצור אחלה מקלט". 
בחודש שעבר התייחסה הפרשנית הפוליטית לשינוי המרענן שבוצע בחברת החדשות. בשיח עם העוקבים שלה ברשת החברתית, התייחסה ליאל לצירופו של העיתונאי אלמוג בוקר לצוות הכתבים של חדשות 12. "הבוסים של שיחקו אותה", כתבה ליאל בגאווה. 
לאחר שנשאלה האם עובדי חדשות 12 ו-13 יושבים יחד לאכול ליד המבנה בנווה אילן, השיבה ליאל: "האמת שלא, הפרדה מוחלטת, רק האורחים מדלגים לפעמים בין האולפנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניינת
    שלום 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא מעניינת
    סגור