תקשורת ומדיה

דפנה ליאל מופתעת מכתב חדשות 12: "היא מזעזעת ואיומה"

דפנה ליאל הפתיעה את העוקבים ברשת החברתית "טיקטוק". על רקע משחק הגמר של יורו 2024, הכתבת הפוליטית של חדשות 12 פרסמה סרטון משעשע במיוחד במהלכו פנתה לעובדי הערוץ ושאלה איזו קבוצת כדורגל תנצח ותוכתר כאלופת אירופה. כיצד הגיבו עובדי חדשות 12 לשאלה של דפנה ליאל? צפו בסרטון 
מערכת ice |  2
כתבת חדשות 12, דפנה ליאל (צילום מסך קשת 12)
דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12, מרבה לפרסם סרטוני טיקטוק מעניינים ברשת החברתית. לצד הסרטונים המיוחדים בהם היא מקפידה להסביר לעוקבים על המתרחש במערכת הפוליטית, ליאל משתפת גם סרטונים משעשעים המציגים את הלך הרוח השורר בין עובדי חברת חדשות 12
בסרטון שפורסם אמש (ראשון), שאלה דפנה ליאל את עובדי חברת החדשות איזו קבוצת כדורגל הם אוהדים, זאת על רק משחק הגמר הדרמטי של יורו 2024 שבמהלכו הוכתרה נבחרת ספרד (בפעם הרביעית) כאלופת אירופה.
ליאל פרסמה את הסרטון בטרם תוצאות המשחק של יורו 2024. תחילה, פנתה ליאל לירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12, ושאלה איזו קבוצת כדורגל הוא תומך, אנגליה או ספרד ומי לדעתו תנצח. בעקבות כך, השיב אברהם כי נבחרת ספרד תנצח. 
לאחר מכן, הגיע תורו של עודד בן עמי, מגיש חדשות 12. לאחר שנשאל במי הוא תומך ואיזו נבחרת לדעתו תנצח במשחק, השיב בן עמי: "ספרד, מה השאלה בכלל? הם יותר טובים, הם לאורך כל הטורניר רק ניצחו והאנגלים ממש לא הבריקו".
לאחר מכן, פנתה דפנה ליאל לאוהד חמו, הכתב לענייני ערבים של חדשות 12. בעקבות שאלתה של ליאל, ענה חמו כי הוא תומך דווקא בנבחרת אנגליה. "אני בעד אנגליה, אבל היא תפסיד ותקרוס 3-1. היא מזעזעת, היא איומה, אבל ספרד הם אנטי ישראלים אז תרשי לי אנגליה", כך אמר אוהד חמו לדפנה ליאל.
בסיום הסרטון, שיתפה דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12, את עוקביה בהימור שלה לגבי משחק הגמר של יורו 2024. "אני מהמרת על ספרד, נראה לי אחלה סיפור שמישהו עם גשר ינצח ביורו". 
כאמור, אמש הוכתרה נבחרת ספרד כאלופת אירופה. לה רוחה גברה 1:2 על נבחרת אנגליה במשחק הגמר של יורו 2024. כזכור,  בשמינית הגמר נבחרת ספרד הביסה את גאורגיה וברבע הגמר היא ניצחה את גרמניה.  בחצי הגמר נבחרת ספרד ניצחה את צרפת ואמש השלימה את העבודה נגד אנגליה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דפנה את לא מעניינת למה?
    אפי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הגישה שלך ידועה מראש לגבי העדפה פוליטית שלך .את כמו אבא שלך .את לא מסוגלת להיות ממלכתית
    סגור
  • 1.
    צאצאית הקרן החדשה ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור