תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 נגד נתניהו: "אבי הקונספציה - מסכל כל סיכוי לעסקה"

גיא פלג מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בטענה כי הוא מרבה להתייחס להצלחותיו ולא לכישלונותיו בעת ניהול המלחמה. גיא פלג: "כישלונות, בראייתו, עלולים חלילה לדבוק בו והוא הרי רק בעניין של הישגים"

מערכת ice |  1
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, התייחס בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM על מסיבת העיתונאים שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר למעלה מ-100 ימים של שתיקה. "כבר אתמול כשנתניהו הפר את קדושת השבת, ושיגר הודעה לעיתונות שבה נכתב כי הוא הורה לחסל את מנהיגי חמאס, כבר אז הבנתי שזיכוי טוב שדף חוסל", כך פתח פלג את דבריו בתחילת התוכנית. 
הכתב המשפטי של חדשות 12 המשיך להתייחס למסיבת העיתונאים האחרונה שקיים נתניהו ואמר: "אחר כך, כעבר כמה שעות, שנקבעה מסיבת העיתונאים עם נתניהו, אחרי חודשים שהעונג ניטל מאיתנו האזרחים, התחזקתי בדעתי שהתחזקו ההערכות שדף אכן חוסל. שכן הכלל הברור, הידוע, גם אם מדובר בכלל בלתי כתוב, שנתניהו מייחס לעצמו ורק לעצמו הצלחות. בכל מחיר, כולל חילול שבת. טיסה, לפגוש את אלו שחולצו מהשבי באמצע השבת, אבל כישלונות זה ממנו והלאה ויש כשלנות למכביר למרבה הצער".
גיא פלג מתח ביקורת חריפה על נתניהו על רקע התחקיר המטלטל על קיבוץ בארי ואמר: "היה מעניין לשמוע את נתניהו דווקא ביום חמישי. אז הועבר מסמך קשה לתושבי בארי ולציבור הכולל את ממצאי התחקיר הצה"לי על שנעשה או לא נעשה ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי".
 
לאחר שציין כי בניגוד לנתניהו, כי הצבא "לא עשה לעצמו הנחות בתחקיר הזה", תקף פלג את ראש הממשלה ואמר: "גם אחרי שהציבור שמע וראה איך הופקרו אזרחים, איך נחטפו, לא חשב נתניהו שזה הרגע לשאת דברים לציבור. כי ברור שכישלונות בראייתו, עלולים חלילה לדבוק בו והוא, הוא הרי רק בעניין של הישגים".
כתב המשפט של חדשות 12 המשיך לעקוץ את נתניהו ואמר: "את הנאום הוא איחד לפרויקט הגדול שלו, פרויקט הבריחה מאחריותו והטלת האחריות לכישלון הנורא, לטבח הנורא רק על הצבא. לא רק שהוא מנהל מערכה כושלת, שהוא אבי אבות הקונספציה, לא רק שהוא ממשיך לסכל כל סיכוי לעסקה - הוא מטיל את האחריות רק על הצבא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא
    חגית 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא פלג =חלול חסר ידע אדם באובססיה מדבר במנטרה
    סגור