מדדים ומחקרים

מבצע חילוץ החטופים הנועז: זה הנושא החם של השבוע

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי מכריזה כי מבצע חילוץ החטופים הינו הנושא החם של השבוע. על פי הנתונים, הנושא זכה ל-22,200 אזכורים ברשתות החברתיות

מערכת ice | 
חזרת החטופים מהשבי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מבצע חילוץ החטופים ההירואי של כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, לא הותיר אף עין יבשה. מבצע חילוץ "ארנון" של שמו של רב פקד ארנון זמורה ז"ל, כלל את חילוצם של החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו. 
על פי חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, חילוץ ארבעת החטופים זכה לסיקור נרחב בכלי התקשורת השונים ולכן הוא נקבע כנושא החם של השבוע האחרון. 
על פי הנתונים שהציגה חברת MIG Ai, מבצע חילוץ החטופים זכה ל-6800 אזכורים ברדיו ובטלוויזיה ואילו בעיתונות הכתובה הנושא זכה ל-770 אזכורים. באתרי החדשות השונים, הנושא אוזכר 3,500 פעמים ואילו ברשתות החברתיות מבצע החילוץ ההירואי זכה ל-22,200 אזכורים. אותו מבצע חילוץ נועז, אשר נקרא על שמו של רב פקד ארנון זמורה ז"ל, גרר  313,628 תגובות ו-6,429,285 לייקים. 
ברשת החברתית "פייסבוק", זכה הפוסט של חנוך דאום, לתגובות ולייקים רבים. בפוסט שפרסם, כתב חנוך דאום: "חברו של שלומי זיו עכשיו בגלי צה״ל: 'הוא סיפר לנו שהחיילים שחילצו אותו בכו מאושר בנמ"ר'. איזה עם מרגש יש לנו". 

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של חנוך דאום)
מלבד זאת, הפוסט של האגודה הסטודנטיאלית בן גוריון, פרסמה אף היא פוסט מרגש על מבצע חילוץ החטופים. בפוסט נכתב על חילוצה של החטופה נועה ארגמני: "אנחנו לא יכולים להפסיק לבכות מהתרגשות. נועה ארגמני שלנו חזרה אלינו. נועה שלנו בבית". 

(צילום: האגודה הסטודנטיאלית בן גוריון)
ברשת החברתית "אינסטגרם", הפוסט של בית העסק "sapirz_jewelry" זכה לתגובות רבות. בפוסט נכתב: "לפני 3 חודשים קיבלתי הודעה ממירן אשתו של שלומי שחולץ משבי חמאס יחד עם אלמוג מאיר ג׳אן,אנדריי קוזלוב ונועה ארגמני. היא אמרה לי במילים האלה: 'הוא יחזור אליי מקווה שמהר'. היא האמינה בלב שלם ולא איבדה תקווה לשנייה! לפני כמה ימים הוא חזר הביתה ב״ה, זה כל כך ריגש אותי לשמוע שהם זכו האחד בשנייה מחדש! היום קיבלתי ממנה את התמונה הזו שעשתה לי צמרמורת בכל הגוף". 
 
ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), הציוץ של אמיר בר קול, משתמש הפלטפורמה המקוונת. בציוץ, נכתב: "ואז bbc שאלו בשיא הרצינות את נציג צה"ל למה ישראל לא הודיעה לפלסטינים מראש שהיא מתכוונת לחלץ את ארבעת החטופים והעולם קרס לתוך עצמו כמו במבה במילוי במבה".
 
ציוץ נוסף שזכה לתגובות ולייקים ברשת החברתית X, הינו הציוץ של המשתמש עידן דוהאביב: "ואללה להשתחרר עם נועה ארגמני זה כמו להיפצע עם עידן עמדי, לא מדברים עלייך בכלל". 
  
ברשת החברתית "טיקטוק", הסרטון שזכה ללא מעט תגובות ולייקים הוא הסרטון של הדוגמנית רומי פרנקל. לצד הסרטון שפרסמה ברשת החברתית, כתבה פרנקל לעוקביה: "בואו נמשיך להתפלל להחזרתם של כל החטופים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה