בארץ

לפיד תוקף את נתניהו: ''רץ להצטלם כמו דוגמנית אינסטגרם''

על רקע חוק הגיוס שיעלה הלילה להצבעה בכנסת, תוקף ראש האופוזיציה יאיר לפיד את הממשלה והמפלגות החרדיות: ''העקרון היחיד שלהם הוא להשתמט'', ואת ראש הממשלה נתניהו: ''רץ להצטלם בבית חולים כמו דוגמנית אינסטגרם''
דורון בלוך |  2
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
על רקע ההצבעה שתתקיים הלילה (שני) על חוק הגיוס, תקף יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד בחשבון ה-X שלו את הממשלה ואת נתניהו, וכתב: ''ממשלת הימין על מלא הולכת לקדם היום סרבנות. הממשלה היום נוטשת את לוחמי צה"ל באמצע הקרב לטובת פוליטיקה קטנה, אינטרסנטית, פחדנית ובכיינית.  זו ממשלה צבועה. על החוק הזה, שהיום בלילה הם רוצים להעביר, צרח במליאה הרב משה גפני: "חוק עלוב, מבזה, משפיל, אנטי-יהודי" עכשיו הוא יצביע בעדו''.
''שלא יספרו לנו יותר לעולם שיש להם עקרונות'' כתב לפיד ''העקרון היחיד שלהם הוא להשתמט ולחיות על חשבון אחרים. שלא יספרו לנו שהם מייצגים בכנסת את עולם התורה. הם לא. הם מייצגים פחדנים שבורחים משירות צבאי בזמן מלחמה. החרדים לפחות לא מתיימרים לייצג את הלוחמים. הם לפחות לא מעמידים פנים שהם בצד של צה"ל וגיבוריו. החרפה הגדולה, הביזיון הגדול, הוא של כל אלה שקוראים לעצמם אנשי ימין, שאומרים על עצמם שהם נציגי הקרביים''.
 
עוד הוסיף ''תדע כל אם עבריה מי הפוליטיקאים הקטנים, האינטרסנטים, שנטשו את הלוחמים שלנו באמצע מלחמה בשביל חישובים פוליטיים. תדע כל אם עבריה שהממשלה הזו מעודדת השתמטות, מעודדת סרבנות, פוגעת בביטחון המדינה. תדע כל אם עבריה שראש הממשלה הזה, שכשיש הצלחות מבצעיות רץ להצטלם בבית חולים כמו דוגמנית אינסטגרם, הוא הראשון לנטוש את לוחמי צה"ל כשזה משרת את האינטרס הפוליטי שלו''.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יהיר המבולבל
    יהיר 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נתניהו לא היה פוגש את המשוחררים בטח היית כותב איך ראש הממשלה לא ביקר את החטופים.....מעניין מה אתה הייתה עושה
    סגור
  • 1.
    יאיר לפיד צודק . ביבי הוכיח שאינו אדריכל ואינו מדינאי
    לפיד יש עתיד 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעם לא מעניין אותו כולל בריאות עמיתיו בימין כשהוא יודע בדיוק מה קורה פה.
    סגור