תקשורת ומדיה

ינון מגל בריאיון: "אם יקראו לי לחקירה - אלך בראש מורם"

למה תלמידי הישיבות לא צריכים להתגייס, מה עומד מאחורי סערת הציוצים על היועמ"שית ("יש פה השתוללות של הסתה והיא מתפקדת כמו נציגת קפלן"), כיצד הפכה תוכנית ה"פטריוטים" להצלחה מסחררת ("אני רוצה להגיע לנתון דו ספרתי") והאם לדעתו תם עידן נתניהו? | ינון מגל בריאיון 
אפרת בבג'ני |  44
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, הוא אחד מאנשי התקשורת הבולטים, הדעתניים ומעוררי הסערה והמחלוקת שידע ענף העיתונות בישראל. איש התקשורת הוותיק, אשר לא מתבייש להביע את עמדותיו הפוליטיות בערוץ 14, בתחנת הרדיו 103FM וברשתות החברתיות, מעורר לא פעם את זעמם של מתנגדי הממשלה.
בריאיון לאתר ice, ינון מגל חושף מהי דעתו על סערת חוק הגיוס ופסיקת בג"ץ, האם הוא חושש שיתפרו לו תיק בעקבות הציוץ על היועמ"שית גלי בהרב מיארה, איך הוא מסביר את ההצלחה של ערוץ 14 ותוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" והאם, לטענתו, תם עידן נתניהו?
"תלמיד ישיבה תורם יותר לצורך העניין מחייל בגלי צה"ל"
בחודש שעבר בג"ץ קבע שהמדינה מחויבת לגייס את תלמידי הישיבות לצבא, בהיעדר "מסגרת חוקית" שמאפשרת להבחין בין תלמידי הישיבות ליתר המיועדים לשירות צבאי. מהי עמדתך בנוגע לחוק הגיוס ופסיקת בג"ץ? 
"אני חושב שתלמידי ישיבה, חרדים, לא צריכים להתגייס. הם צריכים ללמוד תורה, זה התפקיד שלהם. כמו שיש חיילים בגלי צה"ל, יש חיילים במחנה ויש חיילים בלהקות צבאיות ויש חיילים במודיעין, ככה צריכים להיות חיילים שלומדים תורה". 

הפגנה נגד גיוס חרדים. צילום: חיים גולדברג פלאש 90
כיצד תלמידי ישיבות שונים מחיילים בשירות הסדיר או במילואים? מדוע הם לא צריכים להתגייס?
"תלמיד ישיבה תורם יותר לצורך העניין מחייל בגלי צה"ל. לכל אחד יש את התפקיד שלו בעם ישראל, זה התפקיד שלהם. מי שלא לומד, צריך להתגייס. מדובר בתהליך, החרדים לא רוצים להתגייס בגלל שהם מפחדים מהתפקרות, כמו שקורית בציונית הדתית.
הרבה חבר'ה בציונית הדתית מתגייסים עם כיפה על הראש והם מורידים את הכיפה במהלך השירות. הם לא רוצים שזה יקרה, כי הצבא הוא גם כור היתוך והם לא רוצים להיות חלק מכור היתוך שמוריד להם את הכיפה".
אז מה הפתרון במצב כזה?
"הצבא צריך להיות ערוך ומוכן לגייס חרדים. לאפשר להם לדעת שהם מתגייסים כחרדים ומשתחררים כחרדים ולהתחשב בצרכים שלהם. במקרה כזה אני חושב שאפשר יהיה להוביל לגיוס חרדים, אלו שהם לא לומדים בישיבות. אני בעד זה, אני חושב שזה נכון.
אני חושב שאני מוביל תהליך שעוזר לזה מתוך אהבה, מתוך חיבור של מגזרים בחברה הישראלית, מתוך כבוד ומתוך הערכה אחד לשני. מה שקורה מנגד, זה יותר ניסיון לגייס אותם בכוח ואני מתנגד לזה כי אני חושב שזה רק פוגע בתהליך". 

מגל בשידור ברדיו 103. צילום: אבשלום ששוני פלאש 90
"אין שאלה לדעתי מי ינצח מבחינה היסטורית במאבק הזה"
לאחרונה התחלת לקדם מיזם חדש המכונה "יששכר וזבולון", אשר עורר הד תקשורתי רחב בשל העובדה כי מדובר בפרויקט שמעודד אנשים לתמוך כלכלית באברכים. מדוע חשוב לך לקדם פרויקט מסוג זה? 
"המיזם הזה הוא לאנשים שהם מעל גיל גיוס. כלומר, אברכים מעל גיל 26 שיש להם שלושה ילדים ומעלה. אנחנו רוצים לעזור להם, לחזק את לימוד התורה. המהלך של הפסקת התיקצובים לישיבות פגע בעולם האישי ואנחנו רוצים להתרים כסף מהציבור. 
מצד אחד, גם לעזור לאברכים ומצד שני גם לחבר מגזרים שמאמינים שהתורה זה דבר חשוב - לייצר שותפות עם תלמידי חכמים. המיזם מאפשר לאנשים שלא לומדים תורה לקבל זכויות מהלימוד. אתה גם עוזר לתלמיד ישיבה ואתה גם מקבל זכויות על הלימוד שלו".
קיבלת גם לא מעט תגובות שליליות על המיזם בטענה כי אתה תומך במגזר שלא נרתם למאמץ המלחמתי בשעה קשה זו. מהי עמדתך בנושא? 
"כדי להימנע מהוויכוח הזה, עשינו את זה לשותפות עם אנשים שהם מעל גיל גיוס. מי שנגד עולם התורה הוא לא הקהל, זה בעיקר הגוש האמוני. אני בגוש האמוני רואה מהלך שהוא לא רק פוליטי להישרדות הימין. בעיניי, זה מהלך היסטורי משמעותי של גוש, של כל האנשים שרואים בעצמם קודם כל יהודים לפני שהם רואים בעצמם ישראלים.
זה מהלך שמחבר גם את החרדים, גם את הציונות הדתית, גם את המסורתיים, גם את הספרדים וגם את האשכנזים המסורתיים וגם את רוב עם ישראל שנמצא בעיקר בפריפריה. כל הגוש הזה, כל הדבר הזה ביחד, הוא גוש שמחזיר את עם ישראל ל'טרק היהודי' שלו. ההישרדות של עם ישראל תהיה רק אם נתחבר ל'טרק היהודי' של 3,700 שנה". 
אתה מדבר על אחווה ואחדות בין חלקי העם אבל נכון להיום, גם בעת הקשה הזו, החברה הישראלית משוסעת ומפולגת. נראה כי קירוב הלבבות בין חלקי העם הוא אתגר של ממש בימים מורכבים אלו. 
"העם תמיד היה משוסע ומפולג ותמיד היהודים ניצחו בסוף של דבר. בין אם זה היה בתקופת יהודה המכבי ובין אם זה היה בתקופת בית שני ובין אם זה היה בתקופת עזרא ונחמיה. תמיד, בסופו של דבר, מי שדבק ברוח היהודית, המסורתית, הרבנית – שרד. לכן, אין שאלה לדעתי מי ינצח מבחינה היסטורית במאבק הזה, גם מבחינה דמוגרפית אין שאלה". 
איך אתה מסביר את תופעת ההסתייגות והתיעוב כלפי בני המגזר החרדי? מדוע רבים מהחברה הישראלית נרתעים באופן קיצוני מאורח החיים שלהם, אמונתם ודרכם? 
"אוטו אנטישמיות זו מחלה ידועה בקרב חלק מהיהודים. אלו אנשים ששונאים את היהדות, אנשים שרוצים להתנכר למסורת ולזהות היהודית - הם רוצים להיות ככל העמים. המאבק הוא בסופו של דבר בין עם לבדד ישכון לבין להיות עם ככל העמים. אני חושב שזה מאבק חשוב. לי ברור מי ינצח, אני לא חושב  שיש פה שאלה". 
"לקחתי על עצמי תפקיד וזה ברור לי שאני אשלם על זה מחירים"
 
ינון מגל בתכנית "פגישה" עם רוני קובן. צילום: כאן 11
בימים האחרונים הצליח ינון מגל לעורר את זעמם של מצביעי השמאל. לאחר שאילה מצגר, אלמנת החטוף יורם מצגר, הכריזה בפומבי כי חבל התליה מחכה לביבי, החליט איש התקשורת הוותיק כי זהו הקש ששבר את גב הגמל.
התבטאותה החריגה של אלמנת החטוף עוררה את זעמו של ינון מגל ולכן הוא החליט לפרסם ציוץ ברשת החברתית X, בו כתב: "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה".

צילום מסך רשת X
מדוע פרסמת את הציוץ הזה? הרי ידעת שלא מעט גולשים ואף נבחרי ציבור, ביניהם יאיר לפיד, יתקפו אותך?
"יש פה השתוללות של הסתה והיועמ"שית מתפקדת כמו נציגת קפלן במסדרונות ומישהו צריך לנער את זה. אז עשיתי בדיקה, לראות איך אחרים מתנהגים כשמישהו מהימין מצייץ את אותם דברים. באמת, שמתי להם מלכודת והם כולם אחד אחרי השני נפלו לתוך המלכודת. זו פארודיה על השמאל". 
בעקבות הציוץ על גלי בהרב מיארה, אחד הגולשים ברשת החברתית X הגיש נגדך תלונה במשטרה על עבירת איומים כנגד היועצת המשפטית לממשלה. אתה לא חושש? 
"זה באמת לא מלחיץ אותי כי מה הם יעשו? הם כל היום צועקים לביבי בוגד, צורר, שטן וכדומה אז עכשיו בגלל שאני אמרתי אז הם יעשו נגדי משהו? לא הבנתי את האירוע. מה יש לי לדאוג? אז שיתחילו לזוז, שיתחילו לתפקד. למה זה אמור להלחיץ אותי?
כולם שואלים אותי אם אני לא לחוץ, אני לא מבין למה אני צריך להיות לחוץ. אני שליח ציבור, ברור לי שאני אקבל הרבה יותר חיצים ותגובות נאצה ואלימות ושנאה מאחרים, בגלל שאני עומד בחזית ואני מוביל תפיסת עולם. לקחתי על עצמי תפקיד וזה ברור לי שאני אשלם על זה מחירים. אני מקבל את זה באהבה ואם יקראו לי ללכת לחקירה, אני אלך בראש מורם".
ערוץ 14 ותוכנית הדגל "הפטריוטים" גרפו הישגים מרשימים במהלך השנה האחרונה. על פי נתוני הרייטינג, כחצי מיליון איש צפו בריאיון של ראש הממשלה בתוכנית "הפטריוטים", לא כולל מאות אלפים שצפו בשידור חוזר וברשתות החברתיות. איך אתה מסביר את ההצלחה של הערוץ ושל תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים"? 
"אני כל הזמן הרגשתי שאנחנו עושים עבודה טובה. אנחנו עושים תוכנית טובה, אנחנו נותנים לאנשים שואו טלוויזיוני, אנחנו נותנים להם שואו חדשותי. אנחנו מעבירים להם את החדשות בצורה כיפית, מהנה, עם הומור, עם רגש, עם ויכוחים והכל בצורה שתהווה סוג של עניין וריגוש ביחד. יש לנו פאנל מדהים עם אנשים נורא חכמים שזה תענוג לשמוע אותם. אין עוד פאנל כזה בטלוויזיה, לפחות לא בארץ. 
אני חושב שיש לנו עוד לאן להתקדם. כרגע המטרה שלי היא להגיע לנתון דו ספרתי. אנחנו כרגע עומדים על סביב ה-8%, אני רוצה להגיע לנתון יומי דו ספרתי. אצל ביבי עשינו 14%, אני רוצה שיהיה לנו נתון דו ספרתי יומי. זו כרגע המטרה שלי". 
בנושא אחר, בימים אלו, עובדי חברת חדשות 13 וארגון העיתונאים נאבקים נגד המינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. כיצד אתה רואה את האירוע? לטענתך, המאבק שלהם מוצדק?
"אני חושב שהם ירדו מהפסים, הם כורתים את הענף שעליו הם יושבים. הם חיים באילוז', עלה להם לראש, הם לא מבינים איפה הם חיים והם יורים לעצמם ברגל".
לסיום, רבים סבורים כי אירועי ה-7 באוקטובר פגעו אנושות בסיכויים שנתניהו ימשיך לכהן כראש הממשלה של מדינת ישראל. לדעתך, האם נתניהו יכהן כראש הממשלה גם לאחר המלחמה?  
"ודאי. קודם כל, לדעתי, הוא יוביל את עם ישראל עד סוף המלחמה. אחרי המלחמה, נראה מה קורה. עד סוף המלחמה, ודאי שהוא יהיה ראש הממשלה".
תגובות לכתבה(44):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    ??
    מימי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון ראוש מורם זה הדבר היחד שמורם אצלך מה גם שראוש זה לא הדבר חזק אצלך
    סגור
  • 40.
    מגביבעם קנאים. אומללים ועלובים. תתפוצצו!!!! (ל"ת)
    רחל רוטנר 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 39.
    איש הזוי ומסוכן (ל"ת)
    רמי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 38.
    פטריוט זה מי שנלחם על קיום המדינה (ל"ת)
    סימה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    ינון
    ברכה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אין על ינון והפטריוטים אני נהנית לשמוע אותכם כל יום. מאחלת לכם הצלחה תמשיכו כך כל הכבוד
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    בוז
    אני1 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אגוצנטריות במידה מסוכנת . שפת ביבים דרוש אישפוז בכותונת פסים .
    סגור
  • 35.
    ינון מגל השטן בהתגלמותו... מפיץ רוע, שקרים, הסתה ופרוד
    משה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 7
    איש מגעיל ודוחה שיעלם לני מהחיים
    סגור
  • 34.
    איחולים לחקירה
    ינון המבולבל 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שילך לחקירה בראש מורם ויחזור עם הראש בתחת.
    סגור
  • 33.
    בקשר לכתבה כנסו
    דורי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אי אפשר כבר לראות ולשמוע את ינון מגל. תעוף כבר מהחיים של כולנו ומערוץ 14 עכשיו!!!
    סגור
  • 32.
    ינון
    אייק 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נזרק בשל הטרדה מינית , שופר של תכמניהו שאחראי על כל האסונות שקרו במדינה ב 20 השנים האחרונות . איש רע ,מקלל ,מגדף , מפיץ שקרים ותאוריות קונספירציות חלולות .
    סגור
  • 31.
    חקירה
    אבי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין צורך בחקירה פח הזבל של ההסטוריה יקבל אותך בזרועות פתוחות
    סגור
  • 30.
    למד מהעבריין הנמלט להסית לרצח (ל"ת)
    עליזה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    ינון מגל בדיחה עצובה וגסה. תכניס את הלשון חזרה לפה
    מומי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה נראה נורא, כשהלשון שלך רועדת כשאתה מדבר עליו או על אישתו, או מפרסם פוסט עם בנו. מה בדיוק אתה מנסה להשיג? בכוח לשכנע גם את אלה שאתה ממש לא מעניין אותם, לשכנע אותם בריקנות שאתה? די נו, אתה פאטתי. סיפרת על מה שקרה לך אחרי שניסתי חומרים פסיכידאלים. לדעתי, זה לא עבר לך. יש כאלה שזה דפק להם הקופסא לגמרי ולעולם. נראה כי אתה חושב שזה עבר לך. תסתכל על עצמך במראה ותבין שאתה עדיין בתוך ההשפעה מאז. איזה קטע לעקוב אחריך..... בדיחה עלובה ....לרחם עליך.
    סגור
  • 28.
    בלי נתניהו
    מאיר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ינון מגל בטל ב 60
    סגור
  • 27.
    הולך בראש מורם? יש לך ראש בכלל. (ל"ת)
    ליכודניק 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 26.
    ינון
    אשר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמות אמן! אחד מפעילי השיסוי העיקריים שהביאו לארץ המדינה. מכר את הכל תמורת כסף ורייטינג
    סגור
  • 25.
    דוגמא ומופת
    ינון המלך 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ככה כל איש ימין צריך לדבר. בדיוק ככה. מלא בטחון ללכת עם כל האמת שלו. ולא להתרפס. אוהבים אותך ינון. מעריכים אותך ינון. מעריצים אותך ינון. ויאאללה... "הו הא מי זה בה ראש הממשלה הבא"
    סגור
  • 24.
    למה לא רואים תפילות המוניות להצלחת חיילי צהל?
    רונן 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כאדם מסורתי על גבול הדתי שהולך בשבת לבית הכנסת אני גאה בקהילה שעושה תפילה למען חיילי צהל, ולמען שחרור החטופים והשבויים. כך כך בכל בתי הכנסת של הקהילה הציונית. החרדים במשפחה מספרים שאין כל תפילה למען החיילים או החטופים. אם זה נכון שחרדים אינם מתפללים למען החיילים שלנו ולשחרור החטופים והשבויים, מה מחבר ביננו? הם מתפללים למען עצמם? האם הם רואים אותנו חלק מאותו עם? לא בטוח. כנראה שרבים מידי מהחרדים לא רוצים מאיתנו דבר.... חוץ מתקציב?
    סגור
  • כמה שטויות וגיבובי שטויות שלא יאחנו
    אדם 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם דתי שמתפלל מזכיר 3 פעמים ביום את עניין המלחצה ושחרור החטופים והיו כבר אינספור ערבי תפילה שאף אחד לא מסקר כי זה לא באוגנדה...דחילאק
    סגור
  • 23.
    אתה ראש מורם?
    יוחנן 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשביל שתלך עם ראש מורם צרכים כל הביביסטים להחזיק לך את הראש הוא מלא מלא מלא ח*א
    סגור
  • 22.
    ינון
    אשר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ינון המלך שלנו תותח תותח ??????????
    סגור
  • 21.
    ינון
    אשר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל כל עם ישראל מחבק אותך רק מי ששירת ביחידה מיוחדת כמוך לא מפחד מחקירות צריך לחקור את החוקרים שרעדו מפחד ולא יצאו להציל יהודים
    סגור
  • 20.
    ינון מגל הוא בורג במכונת הרעל שתפורק בקרוב
    דודו 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראוי להזכיר את מעלליו של ינון מגל: לכאורה לכאורה לכאורה הטריד נשים רבות בזמן עבודת בוואלה, התנצל על כך, הודה במעשים ואף התפטר מהכנסת. אשתו גם עזבה אותו בעקבות זה ופירקה את משפחתו. עכשיו באופן ענייני: מלבד הראיון העלוב של נתניהו, הממוצע רייטינג של הפטריוטים היה בירידה במשך חודשים. הם בקושי מגרדים את ה-7%. זה גם תקרת הזכוכית שלו. התוכנית שלהם פח, הפאנל זה דבילים שעבדו בשוק עד לאחרונה והרמה נמוכה מאד. חוצמזה, לאנשים גם נמאס מהאקטואליה הזולה הזאת כל יום. לכן האוויר לאט לאט ייצא מהבלון הזה - עד לנפילתה הסופית של התוכנית והערוץ יסגר. ינון הוא תופעה בזויה ולא רצינית שתיעלם בקרוב מחיינו עם נפילת הממשלה. הוא גם נראה נורא עם הזקן, כרס ומשקפיים מכוערות
    סגור
  • 19.
    קבלנסטים
    קבלנסטים 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יועצת גרה אפה שכל 0מולנים אשכנזים קבלנסטים ככר מדינה מאחורי בנק דיסקונט
    סגור
  • 18.
    קוף (ל"ת)
    ינון 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    צריך לקשור לו את הידיים ואז לראות אם מסוגל לדבר (ל"ת)
    נו באמת 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 16.
    ינון מגל האהוב
    אזרחית 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ינון כל ערב אנחנו במישפחה מחכים לשעה 9 הפטריוטים עם הינון כמה אנחנו אוהבים אותך ומברכים אותך כי אתה אומר את כל האמת על השמאלנים הצבועים ותמיד אנחנו מדברים על הגאולה שתבוא דוד המלך הוא המשיח ותמיד אנחנו אומרים הינן מגל הוא יהיה שר שלו כל כך אתה בן אדם ישר עם תוכנית טובה רק תעשה טובה אל תיקח ללב הרבה תישמור על הבריאות שלך הרי השמאלנים נחצופים לא ישתנו הם תמיד בערוצי התעלה מדברים נגד המדינה נגד הניצחון ואנחנו לא צופים בהם 11 12 13 מחוקים אצלנו רק 14 כל היום אנחנו נהנים מאוד מאחלים לך הצלחה וישר כח ברוך תהיה אוהבים אותך
    סגור
  • 15.
    קשקשן חסר גבולות
    יפר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זכור שבתורה כתוב שיש תפקיד לחרדי. בתורה יש כהן ולוי שתפקידם בבית המקדש ובין היתר לעסוק בקודש. איזו דוגמאות זולות היצור מביא? גלי צהל כמה הם באוכלוסיה? במחנה כמה הם? להקות צבאיות? ובטח אי אפשר להשוות במודעין. יש מחלה כזו אצלינו שיש שזקוקים לעריץ שי..ין עליהם וכך יקראו לא מלך.
    סגור
  • 14.
    מגל...
    גידי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד אחד ששוכב על הבטן בשביל האדון שלו...
    סגור
  • 13.
    ברור, הפה והלב שלך שוים ,אנחנו אחריך. (ל"ת)
    עוז 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    השמאל רוצה מלחמת אזרחים
    אפריים 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל חצה אצ הגבולות האפשריים
    סגור
  • 11.
    ינון מגל טותח על.
    שלמה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שאמר מגל זה יהודי אמיתי.תמיד מרומם העם מחזק אותו.עם החיילים.יישר כח
    סגור
  • 10.
    אנחנו איתך אתם בערוץ חזקים ומחזקים (ל"ת)
    רק אמת 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד ינון!! תותח על חלל!! כל הכבוד למה שאתה עושה למ (ל"ת)
    הודיה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    מגל
    בן 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך האיש הזה הפך לאדם שונא כל כך את האחר? על איזה ערכים גדל? אני מרחם על אנשים כאלה
    סגור
  • 7.
    זבל
    אלמוני 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אדם שפל שופר של המלך מתסיס מדבר שטויות שיעוף לנו מהעיינים
    סגור
  • 6.
    לעומת ההסתה בשממאל. קודם יצטרכו להעמיד לדין אלפי שמאללל
    דוד 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדוק
    סגור
  • 5.
    ינון מלך (ל"ת)
    רק 14 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מגל פטריוט אמיתי אוהבים אותך (ל"ת)
    רק 14 השאר אלגזירה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ינון מגל. אמיץ. ערכי. מקצועי. שהקנטים יתפוצצו!!! (ל"ת)
    עודד 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ינון הפה שלנו.
    jack 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש כל מילה בסלע.
    סגור
  • 1.
    ינון
    אשר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    48 9
    ינון מגל שאלוהים יברך אותך וישמח אותך ואת משפחתך איך שלא ויתרת על השם יקום דמו של חלל צהל שיהיה כתוב על מצבתו תהיה מבורך אמן
    סגור
  • יברך??
    אבי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה להתאמץ שיקח
    סגור
  • מגל הלוק שלך בדיוק כמו חבר במשמרות המהפכה האיראנית. (ל"ת)
    אחמניגד 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור